Jimmie Åkesson vs. TV-team

ja.

1. The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.

Jaha, då är det mig det är fel på. Eller så har jag bara PK-filtret på som gör mig sömnig så snart grundlösa påhopp riktas mot vårat nya riksdagsparti.

:trött

Guideline:

Läs detta:

"Programmet ”Salvados” sänds på söndagar och i det senaste avsnittet besöker de Sverige. Anledningen är Sverigedemokraternas framgångar i valet.

Men mötet med spansk tv blev förmodligen inte vad Sverigedemokraterna hade hoppats på.

Varje gång Jimmie Åkesson försöker ”sminka över” främlingsfientligheten bryter programledaren av för att pudra partiledaren i pannan. Ju längre intervjun pågår desto mer besvärad blir Åkesson.

Det som slutligen får honom att lämna rummet är en leksakskatt som är målad i svenska flaggan, och som har en Hitler-mustasch.

”Be dem gå härifrån nu” säger en upprörd partiledare innan han lämnar rummet."

Titta på filmen men spola fram 6m27s.

Jaha, så det var Hitler-skämt. Känns nytt.

Att behöva höra spanjorer oja sig över SD är ta mig tusan det mest magstarka man kan tänka sig nästan. Få se nu, hur många gånger har man sett nyhetssändningar om båtflyktingar från Afrika som behandlas som bajs på Kanarieöarna? >100 ggr? :confused

Jaha, så det var Hitler-skämt. Känns nytt.

Att behöva höra spanjorer oja sig över SD är ta mig tusan det mest magstarka man kan tänka sig nästan. Få se nu, hur många gånger har man sett nyhetssändningar om båtflyktingar från Afrika som behandlas som bajs på Kanarieöarna? >100 ggr? :confused

Fast i en annan tråd anses en engelsk komiker och provokatör vara "sakargument" för hur det är i Sverige.

Fast det var inget kul klipp hur som helst...

Last edited:
Varför tackade han ja till spansk tv? Spanjorer är sydlänningar och inte att lita på. Det måste han ju ha vetat. Katoliker är de ju också.

Som vanligt så bygger media en höna av en fjäder

Även om man är vänsterpack så kan man väl inte tycka att videon är varken konstig eller rolig.. Eller? :confused:

Som vanligt så bygger media en höna av en fjäder

Även om man är vänsterpack så kan man väl inte tycka att videon är varken konstig eller rolig.. Eller? :confused:

Lars Ohly hade nog diggat lite stalin gossedjur och puder :D

Reinis eller någon annan partiledare hade nog inte alls blivit sura om någon hade bokat en intervju bara för att dryga sig :rolleyes:

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt