det finns helt klart en anledning till att min dotter kallar mig för mästaren av hissmusik.
![]()
"The Muzak queen"

kaZmur skrev:Här har ni min allsmäktiga blandatlista.
Eh, nej. Du, där var det inte mycket bra. Bara en sån sak som att se Kings of Leon som andra låt fick mig att röra muspekaren mot krysset i högra hörnet...
Tyvärr, men du är välkommen tillbaka när du har skaffat dig lite bättre musiksmak

Starstriker skrev:Du, Anders. Sök på Pirate Bay efter Supperclub, så hittar du precis vad du söker. Riktigt soft loungemusik som kommer passa dig finemang.
Jag får testa det, låter som att det kan vara nåt. Samtidigt vill jag ha en "känd" matlista med låtar som de flesta känner igen eller åtminstone har hört. Men en ren supperclub-lista kommer antagligen också till nytta

Blue; En låt plockade jag, sista var lite för mycket jazz vilket jag inte är så förtjust i

honkiie skrev:Nu stod det väl bara att det skulle vara ett gäng som lagar mat. Inte ett gäng homosexuella män som tänker ligga med varandra efter maten.
Haha, jag kan ju inte säga emot dig på den punkten men vem vet, det kanske blir en böghög till efterrätt.