Bärgren
Förtidspensionerad bonnläpp
Sådär, traumatiska återblickar från sin barndom när SVT sände ut hela sitt förpestade programregister. Skjut mig säkert 
fy fan

fy fan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hade inte hört talas om Pippi pelikan innan men så såg jag klippet! då kom minnena.... rent genialt! sen lyssnade jag på trasdockorna-introt också... faan va bra!
argh simpor och grodfötterminns hur jag mådde psykiskt dåligt av det
![]()
Ja fyfan, sån smörja! Får ångest av att kolla på skiten nu..2910879vadå genialt!!? psyko fågel! kände inte igen namnet så jag kollade på klippet, och direkt när jag såg dom där fjädrarna fick jag ont i magen och ryste till! usch jag tycker fortfarande att fågeljäkeln är läskig
Nooo nu minns jag ju det ocksåfattar inte att det fick visas!
vadå genialt!!? psyko fågel! kände inte igen namnet så jag kollade på klippet, och direkt när jag såg dom där fjädrarna fick jag ont i magen och ryste till! usch jag tycker fortfarande att fågeljäkeln är läskig
Nooo nu minns jag ju det ocksåfattar inte att det fick visas!
Clownen Manne slår i alla fall alla rekord.
Den "mannen" har ristat djupa ärr i många oskyldiga barnasjälar.![]()
Skrotnisse var okej men inget slår Flåklypa Grand Prix.![]()
Professor Drövels hemlighet !
Otäck musik på slutet jämt
För fan!
Jag kommer ihåg att jag såg de där programmen och tänkte.
"Vilken djävla tur att ungarna har så här bra program nu för tiden. Tänk om de skulle behöva se den kommunistiska propagandaskit vi matades med på 70-talet"
Ni vet inte hur bra uppväxt ni har haft! Ni slapp vilse i pannkakan, örjan smörjan med sin bruna flanellsparkdräkt och akustiska gitarrr mm. Fy fan för 70-talet.
Vi matades med kommunistisk propaganda på dagis och lågstadiet i form av sånger (kanske mellanstadiet med, men inte säker).
...vad är det här för tönttråd?
ni kanske borde bli medlemmar i familjeliv.se istället och ha kjamkalas![]()
En fråga dock. Någon som vet vad denna serie hette, det var 2 bröder eller liknande (dockor) Som hade typ äggformade huvuden och höll på med diverse saker i sitt hus? Kommer ihåg ett avsnitt speciellt då de skall träna och bli starka och river praktiskt taget hela huset, när han fäster en sådan fjädersak i elementet mm. Har bara sett det på band så har ingen aning om vad det hette.![]()
Vad såg ni annars på för barnprogram då ni var liten som ni tyckte va KING??![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |