Ktm 690

fan hur svårt ska det vara? jag hittar inga korta koppling- och bromshandtag någonstans till min 690 enduro!? tvåfingers alltså!

någon???

Är dom speciella till enduro eller d funkar med samma som till "övriga familjen" Isf är ebay bra ställe. Titax finns har jag för mig.

Är dom speciella till enduro eller d funkar med samma som till "övriga familjen" Isf är ebay bra ställe. Titax finns har jag för mig.

om jag ska vara ärlig så vet jag inte exakt, jag har bara sökt efter modell på hojen och då inte hittat något mycket alls.

Sådärja nu är man ägare till en Duke R 10:a :wiggle:wiggle:wiggle Acra helsystem är också monterat såklart.

Sålde min 690 SMC -04 i våras och kände att saknaden blev för stor. Hittar inte kicken på Duken har Österrikarna gjort sig av med den :tungan

Bifogat

• KTM 690 R (3).jpg
    KTM 690 R (3).jpg
    44.8 KB · Visningar: 126
Någon som har en fräsch smc att sälja av nyare årsmodell med låga mil till vinterpris eller vill byta mot en toppfräsch Speed Triple?

Crashskydd för slutdämparen

Tjena!

Tänkte kolla om det är någon som vet var man får tag i en Crashpuck (Slang) som man sätter på avgassystemet? det ser ut som en svart liten slangbit som sitter uppe på...

Tack på förhand!

Tjena!

Tänkte kolla om det är någon som vet var man får tag i en Crashpuck (Slang) som man sätter på avgassystemet? det ser ut som en svart liten slangbit som sitter uppe på...

Tack på förhand!

Racetema är din vän :tummenupp
Endast 15 spänn

33-250_l.jpg

Bifogat

• Kopia av IMG_0688.jpg
    Kopia av IMG_0688.jpg
    234 KB · Visningar: 136
Last edited:
kanske dum fråga men jag har faktiskt ingen aning... Om man ska montera på värmehandtag på en 690 enduro, vart fan tar man elen ifrån?

kanske dum fråga men jag har faktiskt ingen aning... Om man ska montera på värmehandtag på en 690 enduro, vart fan tar man elen ifrån?

Bakom lampkåpan finns 2 st aux, bara att koppla in.
Sök i 690-tråden på SOE, där finns allt :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...