Hur länge måste man vänta innan man kan borra efter man tagit bort en cysta ?

Bah, här försöker man leka manschauvinistisk och skoja om "bit i kudden, för nu kliver jag upp en våning", till ingen nytta :gnissla

Men visst, ska vi vara såna så håller jag nog med Dunderhonung, vill du bara knulla, hitta nån annan. Är hon tjejen i ditt liv, vänta tills hon är redo. Under tiden kan ni mysa å kela, hon kan få ryggmassage, romantiska middagar med levande ljus, höstpromenader som avslutas med EN mugg choklad under en filt i soffan osv. Det kommer att löna sig... ;)

Bah, här försöker man leka manschauvinistisk och skoja om "bit i kudden, för nu kliver jag upp en våning", till ingen nytta :gnissla

Men visst, ska vi vara såna så håller jag nog med Dunderhonung, vill du bara knulla, hitta nån annan. Är hon tjejen i ditt liv, vänta tills hon är redo. Under tiden kan ni mysa å kela, hon kan få ryggmassage, romantiska middagar med levande ljus, höstpromenader som avslutas med EN mugg choklad under en filt i soffan osv. Det kommer att löna sig... ;)

så med andra ord så får han garanterat flytta upp till våning 2 efter att gjort allt detta? låter najs. ska prova

Amen! :kiss:tuttar:slicka:krama:kär

Ser inte ens problemet... Om nu dessutom ska flytta långt bort så finns bara 2 alternativ. Antingen dundrar man mil för att få borra, eller så dundrar man mil för att man är blixtkär.

Jag har provat båda alternativen, och det var värt det, ett tag. I det ena fallet slutade jag åka bil och låg på hemmaplan, i det andra så flyttade jag och blev sambo.

Men jag skulle aldrig åka längre än en halvtimme för att få ligga, senare... förhoppningsvis.

What should Chuck Norris have done?

Har opererts för fyra cystor (tvilling, chocklad, vatten o ngn mer..gulkroppscysta?) av fyra olika slag och storlekar varav den ena var som en kokosnöt så min fråga är var det en titthålsoperation eller en större operation som krävde buksnitt?

Kan ju ärligt säga att jag var helt knäck i flera månader:död, gjort vanliga titthålsoperationer också efter det och de har inte varit så farliga men självklart har man känt sig öm och omtöcknad.

Jag tycker inte du ska stressa henne utan bara finnas där för henne och ta det i den takt som kommer. Vi är alla olika och man kan aldrig säga 100% att si och så lång tid ska ta det ta.

Har hon andra symptom förutom cystor, endometrios, sammanväxningar, blödningar ja då kan det påverka att det vissa perioder kan göra jävligt ont.

Tycker du om henne så respekterar du att det får ta den tid det tar för henne att tillfriskna.

Svarar gärna på mer frågor via pm.
Satt cystan på livmodertappen lär det väl ha varit fråga om en fitthålsoperation, skulle jag tro.

ni ska alltid ha något tillbaka för ni är snälla......typiskt killar!!!!:huvet:tungan

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back