Hur länge måste man vänta innan man kan borra efter man tagit bort en cysta ?

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Detta riktar sig till ni kvinnor på SH eller män som känner till ämnet.
Jag var och hälsade på en kompis och var ut på krogen i en stad några mil bort, närmare bestämt 27 mil. Träffade på en trevlig dam på krogen som jag bytte nummer med och följande helg så råkade jag hamna i samma stad och således i samma säng som den här damen.

Till saken hör var att hon hade veckan innan opererat bort en cysta eller vad det heter på livmodern/livmoderhalsen (nåt sånt) så att borra var inte på tapeten. Men vid det laget hade jag varvat upp henne rejält och efterföljande dag tackade hon för en trevlig natt som dock hade varit frustrerande.

Eftersom vi inte känner varandra så väl så känns det konstigt att fråga när det skulle vara OK att kliva på.

Så ni som har/känner/sambo som gjort något liknande skulle gärna få dela med sig om en ungefärlig väntetid innan det är ok att borra.

Last edited:
?
Tror knappast det finns en bestämd tidsperiod utsatt som riktmärke, det där är ju mycket individuellt med biverkningar osv.

Men från vad du skrivit här ovan så verkar du knappast intresserad av henne (iom att du t.o.m uttryckligen skriver att det skulle vara slöseri att hälsa på henne om inte gav dej sex) so why bother anyway?!

Om du inte är intresserad av henne, så skit i det.
Om du bara är intresserad av att knulla henne,
så kan du också våga vara man nog och berätta det isf. :tummenupp

Lycka till!!

?
Tror knappast det finns en bestämd tidsperiod utsatt som riktmärke, det där är ju mycket individuellt med biverkningar osv.

Men från vad du skrivit här ovan så verkar du knappast intresserad av henne (iom att du t.o.m uttryckligen skriver att det skulle vara slöseri att hälsa på henne om inte gav dej sex) so why bother anyway?!

Om du inte är intresserad av henne, så skit i det.
Om du bara är intresserad av att knulla henne,
så kan du också våga vara man nog och berätta det isf. :tummenupp

Lycka till!!

Hallå ! Man provkör väl en hoj innan man köper den eller ?
Men nu har jag ändrat texten, men visst jag tycker tjejen ifråga har en skön stil och ja visst är jag intresserad av henne men det är bara att inse fakta att det inte kommer att bli något. Hon har fått praktikplats långt åt helvette.

Last edited:
Men nu har jag ändrat texten, men visst jag tycker tjejen ifråga har en skön stil och ja visst är jag intresserad av henne men det är bara att inse fakta att det inte kommer att bli något. Hon har fått praktikplats långt åt helvette.

Provkörning sker enbart som sista led i affär efter överlämnande av pengar.

Har opererts för fyra cystor (tvilling, chocklad, vatten o ngn mer..gulkroppscysta?) av fyra olika slag och storlekar varav den ena var som en kokosnöt så min fråga är var det en titthålsoperation eller en större operation som krävde buksnitt?

Kan ju ärligt säga att jag var helt knäck i flera månader:död, gjort vanliga titthålsoperationer också efter det och de har inte varit så farliga men självklart har man känt sig öm och omtöcknad.

Jag tycker inte du ska stressa henne utan bara finnas där för henne och ta det i den takt som kommer. Vi är alla olika och man kan aldrig säga 100% att si och så lång tid ska ta det ta.

Har hon andra symptom förutom cystor, endometrios, sammanväxningar, blödningar ja då kan det påverka att det vissa perioder kan göra jävligt ont.

Tycker du om henne så respekterar du att det får ta den tid det tar för henne att tillfriskna.

Svarar gärna på mer frågor via pm.

Last edited:
Var är Pizzabagarn när man som bäst behöver honom?

Har opererts för fyra cystor (tvilling, chocklad, vatten o ngn mer) av fyra olika slag och storlekar varav den ena var som en kokosnöt så min fråga är var det en titthålsoperation eller en större operation som krävde buksnitt.

Kan ju ärligt säga att jag var helt knäck i flera månader:död, gjort vanliga titthålsoperationer också efter det och de har inte varit så farliga men självklart har man känt sig öm och omtöcknad.

Jag tycker inte du ska stressa henne utan bara finnas där för henne och ta det i den takt som kommer. Vi är alla olika och man kan aldrig säga 100% att si och så lång tid ska ta det ta.

Har hon andra symptom förutom cystor, endometrios, sammanväxningar då kan det påverka att det vissa perioder kan göra jävligt ont.

Tycker du om henne så respekterar du att det får ta den tid det tar för henne att tillfriskna.

Svarar gärna på mer frågor via pm.

Oj, det lät mer seriöst än TS förmodligen ville.

Han ville höra: "Borra på bara, det är klart för attack" - åk sedan iväg över jul och må fina fisken...

Oj, det lät mer seriöst än TS förmodligen ville.

Han ville höra: "Borra på bara, det är klart för attack" - åk sedan iväg över jul och må fina fisken...

Detta är ju ngt som ni killar aldrig blir drabbade av och således kanske svårt att förstå hur jävligt det kan vara men också att det är mycket vanligare än många tror (20% av kvinnor i fertil ålder drabbas) Det västa ni kan säga till en tjej som har sådana smärtor är " lite magont har ingen dött av" etc...kan lova att många tjejer önskar att få slå er på käften då så med kunskap så klarar ni er med andra ord längre ;)

Cystor kan göra det betydligt svårare att bli gravid.

Last edited:
Såhär gör du,

1. Kåta opp henne så det känns likadant att mata en häst med sockerbitar som det hade nämnts om du hade stoppat ner handen i trosan på henne. (skriv snuskiga saker men ge fan i att skicka bild på stiftet)

2. NU frågar du när ni bör ses igen eftersom ni har en del outrättade ärenden att göra upp om.

3. Berätta om hur det gick.

Varsågod.

Jag ser det ja, och hoppas innerligt att tankebanan också ändrats gällande?

Du gillar henne, så jag förstår inte varför du redan avslutar nåt i huvudet som inte ens hunnit börja.
Distans är väl överkomligt, om det nu inte är så att hon ska praktiskera i Murmansk, lr?
Om man nu har turen att träffa nån som man gillar och dessutom väcker ens nyfikenhet och intresse, så kanske man ska ta vara på den känslan än att i rädsla bagatellisera och kasta bort det som skräp.

Borra kan du göra med vem som.
Men det är 10000000000000 ggr mer najs att göra det med nån man gillar, alla tiders. :tuttar
Så, tänk efter före. :krama

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back