Har ni sett Helsingborgs nya hood!

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
När jag körde in mot stan på Hbg Norra vid halv fem tiden idag, så kom Hbgs nya hood i full fart och bombade förbi.
12 st, i RoH formation, alla i textilställ, med gul flouroserande ryggpatch. Alla på likadana hojar. Svarta som synden.

Jag är inte så bra på BMW, med dom liknade Astes nya HP2a.

Polisen kan bli än svårare att smita ifrån nästa säsong:näsblod

Jag tyckte bättre om när dom hade R75 som tjänstehoj. (Eller var det R60)?

jag har mött dom med... iiikkk

Kan vara ett par av dom jag såg på Söderåsen för några veckor sen.
Såg ut som Gs1200

Fan vad dom är ute och bombar. Sett dom tre gånger idag.

F800R. 177 kg. 87 hästar. Ett monster jämfört med Krilles moppe:D

Mötte dem här om dagen och funderade över vad det var för tokar som var ute och körde så här sent på säsongen. Det var först efter en stund jag kopplade samman dem med polisen. Utan reflexvästen hade man tagit dem som vilken civilist som helst. Var motorcyklarna rent av mattsvarta eller bara svarta?

Utanför Nilssons...

149528_162558667116091_109293102442648_292843_4733484_n.jpg

Hörröruru:gnissla

Vi skall vara glada att vi har poliser öht..

lite det jag menar. finns ju bristande resurser inom andra polisiära avdelningar, som kanske skulle ha behövt resurserna bättre, men om ett större antal mc-poliser kanske resulterar i att flera stulna hojar återfinns (tänker mer på möjligheten att följa efter en stulen hoj) är jag bara glad till satsningen.

lite det jag menar. finns ju bristande resurser inom andra polisiära avdelningar, som kanske skulle ha behövt resurserna bättre, men om ett större antal mc-poliser kanske resulterar i att flera stulna hojar återfinns (tänker mer på möjligheten att följa efter en stulen hoj) är jag bara glad till satsningen.

Bara för att det finns brott som har högre straffvärde än fortkörning betyder det inte att alla resurser alltid bara ska läggas på det grövsta.

Det läggs mer resurser på att utreda ett mord än vad det läggs på att utreda en fortkörning. Det tycker jag är bra. :)

Jag tycker inte om MC Poliser, inte av någon anledning, aldrig, alls, inte, näver, nope, nix och fortkörning utanför 30, 40 och 50 områden är inget brott... ;)
Ser mycket hellre alla dessa herrar till fots i landets problemområden än ute på motorvägen halvt gömda på påfarter eller bakom lastbilar.

Jag tycker inte om MC Poliser, inte av någon anledning, aldrig, alls, inte, näver, nope, nix och fortkörning utanför 30, 40 och 50 områden är inget brott... ;)
Ser mycket hellre alla dessa herrar till fots i landets problemområden än ute på motorvägen halvt gömda på påfarter eller bakom lastbilar.

Håller med :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back