Motogp Estoril GRANDE PREMIO DE PORTUGAL

vOLt

aeronautica militare
Gick med
2 Sep 2007
Ort
Norrköping
Hoj
Alfa romeo 166 24v/164 QV/Maserati 3200gt
Bäst att jorge är ödmjuk. För han kommer inte få prata så mycket mer efter denna säsong.
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Bäst att jorge är ödmjuk. För han kommer inte få prata så mycket mer efter denna säsong.

Ska vi slå vad?

Förslag: Jörgen piskar Rossis arsele nästa säsong. Vart dom placerar sig i tabellen är orelevant i vårt vad? Ok?

50 spänn :7peta

tips från coachen, välj rätt tillfällen när du ska slå vad mot herr Zeb..

Man kan ju inte annat än imponeras över J.Lo körning, ser enkelt ut, går fort. Själv tror jag Stoner tar titeln nästa år, men självklart kommer J.Lo göra saken svårt.

Jag tror att Stoner kommer ha massa vinster. Och en massa framhjulssläpp och oförklarliga avåkningar = ingen VM-buckla :fakta
 
Last edited:

vOLt

aeronautica militare
Gick med
2 Sep 2007
Ort
Norrköping
Hoj
Alfa romeo 166 24v/164 QV/Maserati 3200gt
Ska vi slå vad?

Förslag: Jörgen piskar Rossis arsele nästa säsong. Vart dom placerar sig i tabellen är orelevant i vårt vad? Ok?

50 spänn :7peta



Jag tror att Stoner kommer ha massa vinster. Och en massa framhjulssläpp och oförklarliga avåkningar = ingen VM-buckla :fakta

Ska vi slå vad om att nån annan leder vm att du byter förare? då sviker du jorge och håller på den som leder. det kan vi slå vad om.

Ska vi slå vad om att nån annan leder vm att du byter förare? då sviker du jorge och håller på den som leder. det kan vi slå vad om.

Det kan jag satsa en 50 lapp på
 
Last edited:

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Ska vi slå vad om att nån annan leder vm att du byter förare? då sviker du jorge och håller på den som leder. det kan vi slå vad om.

Det kan jag satsa en 50 lapp på

Eftersom jag är Brynäsare, ÖISare (allt annat än medgångssupporter :rolleyes:) och håller på Jorge sedan början av förra året så visst. 50 spänn på att jag ej är Jörgens medgångssupporter.

Men frågan är, vågar du gå med i mitt vad då? Eller är du chicken och rädd att du har fel?
 

vOLt

aeronautica militare
Gick med
2 Sep 2007
Ort
Norrköping
Hoj
Alfa romeo 166 24v/164 QV/Maserati 3200gt
Att jorge kommer slå rossi ? Aldrig! Inte det minsta chicken. Jag kan slå vad.
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Det som jag tycker många missar är att Jorge är ödmjuk och ärlig i sina intervjuer. Det gillar jag.
Det där med ödmjukhet har väl kommit efter de pinsamma uttalandena om hur lätt en MotoGP-hoj var att köra när han testade första gången och sedan bjöd på ett par rejäla flygturer :hihi

Förslag: Jörgen piskar Rossis arsele nästa säsong. Vart dom placerar sig i tabellen är orelevant i vårt vad? Ok?
50 spänn :7peta
Jag sätter gärna en hundring på att det inte kommer att bli så. Vågar du? ;)

(Om Oscar vill slå vad så ta det oavsett vad det är. Det är som att ta godis från småbarn) :D
 
Last edited:

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Det där med ödmjukhet har väl kommit efter de pinsamma uttalandena om hur lätt en MotoGP-hoj var att köra när han testade första gången och sedan bjöd på ett par rejäla flygturer :hihi

Jag sätter gärna en hundring på att det inte kommer att bli så. Vågar du? ;)

(Om Oscar vill slå vad så ta det oavsett vad det är. Det är som att ta godis från småbarn) :D

Slår bara vad om femtilappar, men en sådan kör vi på.

El-ström-ampere-voltar´n verkar ju inte våga. Tror han tvekar på sin röde riddare...
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag vill också tjäna 50-lappar.
Lorenzo före Rossi när säsongen summeras 2011. Vem sätter emot?
 

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Kan man inte göra en bettingtråd där man kan rösta på olika alternativ så att alla kan se vad man röstat på:

Lorenzo 50 kr
Lorenzo 100 kr
Rossi 50 kr
Rossi 100 kr

Räcker kanske med dessa två... :näsblod
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Stoner på en Honda är ett riktigt intressant koncept med tanke på hur bra Hondan ser ut och hur snabb Stoner är när han är "on". Frågan är om han kommer få feeling i framändan eller krascha bort en del race?
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Stoner på en Honda är ett riktigt intressant koncept med tanke på hur bra Hondan ser ut och hur snabb Stoner är när han är "on". Frågan är om han kommer få feeling i framändan eller krascha bort en del race?

Samtidigt har jag svårt att se att han skulle vara så mycket snabbare än Pedrosa när de sitter på samma grejer.
Men det kommer bli klart kul, tror Pedrosa komma spöa Stoner på sina favvobanor och vice versa.
 

vOLt

aeronautica militare
Gick med
2 Sep 2007
Ort
Norrköping
Hoj
Alfa romeo 166 24v/164 QV/Maserati 3200gt
Slår bara vad om femtilappar, men en sådan kör vi på.

El-ström-ampere-voltar´n verkar ju inte våga. Tror han tvekar på sin röde riddare...

jag sätter emot en 50 lapp på att rossi kommer före den där pudeln jorge
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Kan man inte göra en bettingtråd där man kan rösta på olika alternativ så att alla kan se vad man röstat på:

Lorenzo 50 kr
Lorenzo 100 kr
Rossi 50 kr
Rossi 100 kr

Räcker kanske med dessa två... :näsblod

Done, men med personliga vad.

Jag vill också tjäna 50-lappar.
Lorenzo före Rossi när säsongen summeras 2011. Vem sätter emot?

Inte jag ;)
 
Last edited:

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R1127
ett fullblodsproffs som Rossi inser att han inte har en chans att hänga med i Grin-Jörgens tempo och därför slår av en aning. En andra plats är bättre än att ge sig på det omöjliga uppdraget att jaga i fatt.
Precis som han gjorde när Stoner/Ducati blåste förbi på långrakorna efter att gång på gång ha blivit omkörd på innerplan.
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Precis som han gjorde när Stoner/Ducati blåste förbi på långrakorna efter att gång på gång ha blivit omkörd på innerplan.

Han har visserligen en axel som nog är tveksamt hel och ingenting att köra för just nu egentligen, han kanske inte är beredd att offra sig då?

Hade det varit en VM-titel på spel hade han nog inte backat av kan man gissa.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Eftersom jag är Brynäsare, ÖISare (allt annat än medgångssupporter :rolleyes:) och håller på Jorge sedan början av förra året så visst. 50 spänn på att jag ej är Jörgens medgångssupporter.

Men frågan är, vågar du gå med i mitt vad då? Eller är du chicken och rädd att du har fel?
Tjitt. Ujs alltså? Det trodde jag inte.

F.ö. roligt med betting. I'm in. Tror jag. Har visserligen i alla år (nåja) haft ett litet öga för Melandri... Det är väl en rätt fet högoddsare, visserligen. Btw, jag följer inte sillsäsongen slaviskt, vad ska han göra nästa år?
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
RossilorenzostonerZZz...

VILKET 125-REJS! Har ni inte kollat på det så måste ni nog. Nagelbitarspännande från början till slut.
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Tjitt. Ujs alltså? Det trodde jag inte.

F.ö. roligt med betting. I'm in. Tror jag. Har visserligen i alla år (nåja) haft ett litet öga för Melandri... Det är väl en rätt fet högoddsare, visserligen. Btw, jag följer inte sillsäsongen slaviskt, vad ska han göra nästa år?

ÖIS it is! Sedan gammalt och jag var på plats som sexåring när dom vann SM-GULL!!!

Gå in i bettingtråden och betta loss!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top