Eldstorm
Dr Jekyll & Mr Highside
Står det inte 2 ägare i annonsen? Säkert ärlig mätarställning. Min -04 har gått ungefär lika mycket (förvisso bara med 1 ägare). 
EDIT: en viktig fix du bör göra om det inte är gjort:
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=168495

EDIT: en viktig fix du bör göra om det inte är gjort:
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=168495

