Undrar vem som sänder SMS i polisens namn till ungdomarna i Polisens man om det inte är Polisens själva. Vad tror ni?
...halebop?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Undrar vem som sänder SMS i polisens namn till ungdomarna i Polisens man om det inte är Polisens själva. Vad tror ni?
Trevlig nivå det är i den här tråden..?
Det där med polis-sms:en har jag bara hört snabbt om i förbigående. Vad står det i dem?
Det är säkert sant utifrån hur det funkar i hans hemland. Vad gubben glömmer är dock att mer effektiva metoder som godtyckliga gripanden och tortyr av misstänkta var just det han flydde ifrån."– Polisen är svag, säger kollegan Jalil Maghsodi, 52."
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7999335.ab
Rätt föraktfullt uttalande. Blir nästan lite förbannad när man ser det. Jag tror nog att Malmö polisen lagt ner en hel del resurser på detta även innan man gick ut offentligt med sina misstankar.
Det är säkert sant utifrån hur det funkar i hans hemland.
men det är ju bara så trist att Badger aldrig kan skriva nåt konstruktivt utan alltid bara kommer med påhopp och bittra kommentarer.
DN:
"Börje Sjöholm, operativ chef för länskriminalen i Skåne, sade på en presskonferens i dag att polisen tror att den misstänkta skytten är en man "mellan 20 och 40 år gammal".
Bra jobbat! Nu har de ju verkligen ringat in en gärningsman.
Exakt vad syftar du på nu?
...
...
Man måste ju undra vad fan det är för vapen han använder eftersom han inte lyckas döda dem. ...
Pistol+ lite avstånd så är det väl inte så lätt att ens träffa en människa.
Tänk om det är SD:s Marie-Louise Enderleit som ligger och trycker i buskarna![]()
Trevlig nivå det är i den här tråden eller är den öppen och hjärtlig med folk som känner varandra?
Jag lovar, jag ska försöka ignorera honom
Med de främlingsfientliga strömningar som finns i samhället idag finns det en allvarlig risk
att somliga ser lasermannen som en ljuspunkt i tillvaron.
Eller Leif Loket Olsson ?![]()
Enderleit uppmärksammades för att hon i en facebookkommentar till ett klipp där ett antal unga män stör sverigedemokraternas demonstration skrev följande:
– Ställ upp invandrarna här på filmen o sätt en kula mitt mellan ögonen, lägg dom sen i en påse o sätt frimärke o skicka dom dit där dom hör hemma.
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |