Körning SÖNDAG 17 oktober???

Tack för dagens härliga körning.
Det var ganska skönt mot slutet, blev så varm så jag var tvungen att "svalka" mig med en glass i Nynäshamn :rolleyes:

Bäst var dock BusAnnas ursäkt vid Skogis.
-Nä, du vet eh.. öh.. min dragkedja i jackan åker upp hela tiden o det är ju så kallt ute och även om balaklavan täcker lite så blir det ändå kallt om halsen osv osv.

Tur att jag är så beskedlig, ville egentligen bara skrika:
SÄG ÅT JERKER ATT GE FAN I DRAGKEDJAN SÅ E PROBLEMET LÖST:D

Ja det vart en trevlig runda! Tack alla! Förstod att vi skulle missa nått när vi drog hem...

Den arga tanten, Vad sa hon eg? Vet ju några Boyz som hade extra kul åt det iaf haha

Nä, fler mil blir det helt klart! Ställa av är för fegisar;) 7 december var sista gången ifjol;) Eller hur MnRider!

Ja tack även om jag vek av för att åka hem och plocka upp frun.
Var lite halt på bulten men det övervägdes av att det gick att köra på bakhjulet :tummenupp

Fick ihop 20.1mil idag :yoparty

Nån till runda i år blir det garanterat.

Men som sagt det var is på bulten på vissa ställen.
Såg Christopher få sladd och då provade jag fästet genom att sätta ner stöveln i backen o den gled så fint :crash

Ja det vart en trevlig runda! Tack alla! Förstod att vi skulle missa nått när vi drog hem...

Den arga tanten, Vad sa hon eg? Vet ju några Boyz som hade extra kul åt det iaf haha

Nä, fler mil blir det helt klart! Ställa av är för fegisar;) 7 december var sista gången ifjol;) Eller hur MnRider!

Håller me... Än är det inte slut... Däremot onsdagskörningarna är lite väl mörka nu så det får bli helger så länge det går... Emma o jag åker i varje fall på söndag kl 12 från Skogis om nån vill me...

Sent from my iPhone using Tapatalk

det här låter roligt, berätta mer.

Asså, jag vet inte riktigt. Vi kom dundrande hela gänget och hon körde åt sidan i sin bil och snudd på stannade. Senare när vi stod vid en busshållplats och väntade in alla kom hon ikapp, stannade till och började gorma ut genom fönstret. Tror hon ville ligga med Jorma.

Lite bilder:

DSC_7546.jpg

DSC_7547.jpg

DSC_7557.jpg

DSC_7552.jpg

DSC_7577.jpg

DSC_7592.jpg

DSC_7602.jpg

Tack allihopa för en toppen dag! Härlig avslutning på säsongen mkt skratt och 20st tappra krigare... Ses snart igen!

Tack själv, bra lett:tummenupp vilken kanondag det blev:) Lite halt på morgonen, men sista rundorna på Bulten var perfekta:tungan Grusfritt och allt!

Exakt, här ställs det inte av nåt:arsele, få se om det går t o m köra senare än 7 december.

Den arga tjatkärringen hade inte fattat att det går faktiskt att köra om på en väg:D

Last edited:
kul att möta upp folk vid rosen, surt att man skulle vakna till 12:45 och missa allt kul. men vad är historien med tanten?

Bäst var dock BusAnnas ursäkt vid Skogis.
-Nä, du vet eh.. öh.. min dragkedja i jackan åker upp hela tiden o det är ju så kallt ute och även om balaklavan täcker lite så blir det ändå kallt om halsen osv osv.

Tur att jag är så beskedlig, ville egentligen bara skrika:
KOM I MIN FAMN SÅ SKA JAG VÄRMA DIG!! JAG VILL HÅLLA OM DIG; ÄLSKA DIG; BLI GAMMAL MED DIG!! :kär :kär

Men gubben??!!! Jag anade aldrig... Jag känner mig överväldigad... Vad ska jag säga nu, jag rodnar ju...
Du, ska vi inte ta det här via PM istället? :kiss

Och jag missade alltihopa, livet är orättvisst emot mej.. :gråta
Och jag antar att det inte blir en repris nästa helg? :crash
brrrr.... :eek: :D

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back