*styrsystem bra fråga, antar att det är mappad orginal
jag vet ej vad de kör me... han som köpte min K3 skulle köra på ett MCxpress kit. o pratade om tillläggssprut men vet ej om man kör en extra ECUbox ("standAlone") till de 4 spridarna som börjar jobba så fort laddet börjar komma... man skulle ju kunna tänka sig det rent teoretikt.. kan kolla lite på deras sida men nån annan kanske har nå info. om det... på hemsidan så släpper de ju inte gärna nå info. om vad för specifika detaljer de använder i sina kit. vad jag sett... eller har nån en länk etc.?
*lika dan på alla växlar, men gör det inte alltid på dom högra växlarna
e laddtrycket samma på alla växlar me?
*motor beter sig som om jag släpper av gasen helt
funderar lite på om det skulle kunna ha nå o göra me tändspolarna då stiften får svårare att ge ordentlig gnista när man överladdar en "sugis"´men känns lite långsökt... o ingen har väl bytt tändspolar på en Gixxer 1000 förrut när de överladdat en sådan... lite nyfiken?? vad laddar den då??
*laddtrycket sjunker saktare än om jag släpper gasen
sjunker laddet SAKTARE när du släpper gasen???... inte FORTARE??? låter ju helt sjukt men tanke på att när du släpper gasen så stänger du ju spjällen vilket gör att mottryck bildas mot impellern o bromsar ner den drastiskt = laddet sjunker FORTARE vid gassläpp!!
*ingen lamda den går på mappen
ok... sitter det lamda på Gixxer 1000 K3 ORG. eller e inte ECU "Adaptiv"??? nån som vet?
mvh.T