Dåligt med snutjag denna säsong.

Har du fått några snutjag 2010

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Dom har nog annat o göra jag har enu inte ens blivit förhörd efter min smäll med en bil för 30 dagar sen :) ringde polisen och dom har helt enkelt inte tid med utredningen =)

mer än 50% som inte sett en enda snut denna säsong under sin mc körning. glad man blir att resurserna lagts på bättre behövande :tummenupp

Jag tycker snuten vart ganska aktiva det här året faktiskt.. Inte så jätte mycke jag dock men tycker man sett dom rätt mycke ändå.. Kolla bulten tex...

Men sen verkar dom har börjat med nåt nytt också, dom försöker köra på oss hojåkare nu mera..
Eller är det bara mig dom har försökt att fronta med bilen? Efter det så sticker jag direkt numera, jag har inte lust att bli på körd av nån lönnfet nitisk jävla snutjävel i en sunkig gammal volvo...

val-alternativet "Sett polisen flertal gånger men dem brydde sig inte" finns ju inte med.

Jag tycker snuten vart ganska aktiva det här året faktiskt.. Inte så jätte mycke jag dock men tycker man sett dom rätt mycke ändå.. Kolla bulten tex...

Men sen verkar dom har börjat med nåt nytt också, dom försöker köra på oss hojåkare nu mera..
Eller är det bara mig dom har försökt att fronta med bilen? Efter det så sticker jag direkt numera, jag har inte lust att bli på körd av nån lönnfet nitisk jävla snutjävel i en sunkig gammal volvo...

dig är det bäst de har koll på hela tiden, speciellt med helikopter ;)

nä det kan jag förstå, ingen vill väl bli prejad eller överkörd.

Nog tycker ja de är på hugget ...

Fick snuten efter mig på E4an efter ynka 4 dar som nybliven körkortsinnehavare :död Total noobie som man är så stannade man. Det första konstapeln undrade var varför då? Sen släppte han mig utan ens böter med kommentaren att jag borde ta lite kurser på mantorp eller kinnekulle :)

Får man polisen efter sig i det här landet har man maximal otur eller så kör man helt enkelt för fort på fel vägar vid fel tidpunkt.

Med det sagt åkte jag fast för första gången på nästan 10 år på väg till Göteborg med bilen. Hade 150 km/h inställd på farthållaren på 120 väg på en dag man påstod sig ha extra trafikövervakning. En kalkylerad chansning som slutade med böter. Satte det på VISA kortet. Kul att se en polisman fumla med en kortläsare. Det hör nog inte till vanligheterna att någon ber att få dra det på plats istället för att få inbetalningskortet med sig eller hemskickat.

Förra säsongen, fler än jag kan räkna. I år. Inte sett en enda, inte ens en nykterhetskontroll :va Har de fullt upp med styggare bus eller har de ont om pengar?

Insamlingsfond någon? :)

Jag gled upp bredvid dom i fredags på motorvägen. Spanade in i deras bil och slet sedan upp skrotet på slangen.
Brassade som ett hjon efter nedsättning så gumman bakpå trodde vi fick jagen.
Poliserna var dock väldigt ivriga att kasta sig in i högerfil och svänga av vid första avfarten. Dom kanske var hungriga eller helt enkelt inte ville vara med och leka.

Omoget och omoraliskt men förbannat skoj att trigga lite.

Som Az0nic sa.
Sett dom flera ggr men det har aldrig hänt något.
Inte ens när man efter jobbet miss i natten kör på gångbanor och dubbelt heldraget.
Får mest tummen upp för den fina flakelacken hojen fick när Pucken nös i burken för flingorna.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back