Black Devil - Moscow Ride On R1

Han har förmodligen en egen tråd på ogrish inom den närmsta
framtiden.

Klippet hade blivit så mycket kortare om nån i kön bestämt sig för att öppna dörren och hälla ut sitt kalla kaffe dom hade med sig i bilen :näsblod

Tycker vårt svenska exempel e bra mycket phetare.

Klippet hade blivit så mycket kortare om nån i kön bestämt sig för att öppna dörren och hälla ut sitt kalla kaffe dom hade med sig i bilen :näsblod

Varför tar man med sig kallt kaffe i bilen. :confused:

Last edited:
Tycker vårt svenska exempel e bra mycket phetare.

Varför tar man med sig kallt kaffe i bilen. :confused:

Varmt kaffe kastar man inte ut det dricker man upp, kallt kaffe tar man med sig för att kasta ut genom fönstret.
Ibland ringer telefonen, då hinner det varma kaffet bli kallt således har man helt sonika kallt kaffe med sig i bilen. Eftersom kallt kaffe kastar man ut, kastar man helt sonika ut det kalla kaffet.

Varmt kaffe kastar man inte ut det dricker man upp, kallt kaffe tar man med sig för att kasta ut genom fönstret.
Ibland ringer telefonen, då hinner det varma kaffet bli kallt således har man helt sonika kallt kaffe med sig i bilen. Eftersom kallt kaffe kastar man ut, kastar man helt sonika ut det kalla kaffet.

Utmärkt klargörande, en klockren kandidat som sticky på teknikdelen :tummenupp

Han knackar på dörren till himlen.

[YOUTUBE-ID]XihQeZpwqpE&feature=player_embedded#![/YOUTUBE-ID]

Круто!! :Bugar
Gillar inledningstexten åxå. Jag är inte heller den som står i kö, men jag blir skraj så det räcker av att kryssa i betydligt lägre hastigheter än det där!

Den här killen är så jävla störd i skallen alltså, vadfan håller han på med? Hittade han på youtube och tänkte göra en tråd men såg att det redan fanns en... fy satan. Kolla där runt 4-5min in i klippet, han har inte mycket till godo!

Fanns en hel drös med klipp med han om man sökte på tuben, han verkar vara rätt mytomspunnen? En riktig rysk version av "ni vet vem"...

När jag kom till runt 4-5 minuter fick jag ont i magen. För han hade så jävla små marginaler. Troligen 50/50 att han inte krockade där ibland alltså... Helt sinnes. Antagligen lär jag ligga på sjukan innan han fyllt 24. (han är 23)

Läskigt att man törs köra sådär. Självbevarelsedrift?

Hur som helst fick det mig att tänka på det där gamla klippet från grekland med han som har hala däck, lite samma stuk på den videon om ni inte redan sett den.

[YOUTUBE-ID]nj1vMaVD7Ng[/YOUTUBE-ID]

Fan... har dom hällt Olja på hela vägbanan?... han har ju nästan 0 grepp

Han är en sån person som aldrig kommer sent till jobbet!

Men plötsligt en dag kommer han inte alls till jobbet, o då vet man varför ;)

nån som vet om det faktiskt kommer en film med denna tjommen?

utlovas ju turbo-busa action i en annan "trailer"..

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon