Du kunde inte döpt Bosse till Lennart istället!?![]()
Är det nåt fel med att heta Bosse eller?

Med ERF:et avklarat så letade vi upp BOTT maffian, naturligvis hade dessa stekare snott en permobil av någon stackare.
Gsson med broder samt Don Q och MrBlind tog oss med på irrturne.
Rykten säger att detta team herrar ligger i hårdträning, nästa år lämnar de RR-tävlingarna och ger sig in i permobil-racing. Både billigare, mer miljövänligt och framför allt långsammare, vilket gläder Gson.

Vi vaknar i vår lyxsvit på lördag morgon, med lite tur kan man skaka i sig lite ljummet kaffe innan avfärd mot Mantörpet.
Morgonstund har ölburk i mund, heter det ju.
Lunkan har räknat ut en ny typ av diet för att träna bort gubbmagen: 12 öl om dagen innehåller exakt den mängd kalorier som en man i sina bästa år behöver. Under helgen testade även Gammlot och Grinot dieten med tveksamma resultat.
Kul å se dig igen Micke och Sunkan och Valle och damen som jag inte vet vem hon va, hur orkar hon hänga med ett sånt "Ratpack"!?!?![]()
Nu vet du vem jag är, Bosse heter jag

Fick alla borra Bosse?![]()
För i helvete! Vattroruommej? Jag är lite som en gudinna för dessa herrar. Jag låg mest i vår lyxsvit och åt vindruvor, drack vin och fick fötterna masserade. Inget :ligga här inte.
Micke har högre krav än så.
Mm Micke har högre krav, Valmers hade däremot gärna velat smaka en bit av kakan men tji fick han. Nu ligger han hemma ensam i sin skokartong och gråter.