Grabbhelg på Man-Torpet

Med ERF:et avklarat så letade vi upp BOTT maffian, naturligvis hade dessa stekare snott en permobil av någon stackare.

Gsson med broder samt Don Q och MrBlind tog oss med på irrturne.

Bifogat

• DSCN7350.JPG
    DSCN7350.JPG
    161.5 KB · Visningar: 212
Här snackar vi lite dirrrty racing med Alex och då blir han genast på myshumör, Alex är en riktig fixare som ser till att hålla BOTT klassen på topp.

Bifogat

• DSCN7351.JPG
    DSCN7351.JPG
    114.4 KB · Visningar: 66
Den Galne Professorn, a.k.a. Mozzberk, dök plötsligt ut från sitt tält, nynnandes på Cornelis "Somliga går med trasiga skor".

Bifogat

• IMG_0037.jpg
    IMG_0037.jpg
    239.3 KB · Visningar: 112
  • IMG_0044.jpg
    IMG_0044.jpg
    259.6 KB · Visningar: 107
Den är bänkad i grannens hyvelbänk och har vrid som en Scania med dubbelturbo, jag kommer lätt upp i 370 km/h på sjuans växel om jag har lust, men det har jag inte...

Bifogat

• DSCN7354.JPG
    DSCN7354.JPG
    220 KB · Visningar: 260
Vi vaknar i vår lyxsvit på lördag morgon, med lite tur kan man skaka i sig lite ljummet kaffe innan avfärd mot Mantörpet.

Morgonstund har ölburk i mund, heter det ju.

Bifogat

• IMG_0029.jpg
    IMG_0029.jpg
    240.2 KB · Visningar: 115
  • IMG_0025.jpg
    IMG_0025.jpg
    236.7 KB · Visningar: 105
Nordgren är inte bara Sveriges enskilt störste ägare av rejshojar, han är vig också.

"När vi ska rejsa på elhojar i framtiden kommer jag bara att köra med likström, trots att alla andra kommer att tjata om växelström", muttrade han. :va

Bifogat

• IMG_0062.jpg
    IMG_0062.jpg
    243.4 KB · Visningar: 170
Glada av dagens racingdos så glider vi mot stugbyn, men först ett pit stop på Der Grossemarkt för lite shopping, lyxburgare på minigrill med extraallt blir finmiddag i stugan.

Nästa morgon så vaknar vi i gryningen av vattendroppar på stugtaket, dieselmannen har hälsat på inatt och fyllt våra munnar med äcklig smak.

Vi snoooozzzzzzzar i ett par timmar och sedan proväter vi frulle, det slutar regna och vi styr kosan mot ännu en dag på banan.

Fan va skönt att slippa tävla idag myser valmers när han hostat klart efter tandborstningen.

Vi kommer prexis ut på läktaren när BOTT rullar igång sitt WU.

valmers, Bosse, Lunkan och jag myser på den fullsatta läktaren, solen skiner och det blir ännu en fin dag på banan med massor av bra racing!!!

Bifogat

• DSCN7364.JPG
    DSCN7364.JPG
    141 KB · Visningar: 119
  • DSCN7363.JPG
    DSCN7363.JPG
    163.1 KB · Visningar: 109
  • DSCN7362.JPG
    DSCN7362.JPG
    176.3 KB · Visningar: 90
Gustav är snyggast i depån med sin GP:ish look. Är man inte snabb får man vara snygg, menade Gustav.

Han hade dock glömt rakhyveln hemma och gick omkring orakad och sluskig i depån. :mad:

Bifogat

• IMG_0069.jpg
    IMG_0069.jpg
    237.5 KB · Visningar: 167
Objection, your honor! Nog för att Gustav är jävligt snygg, men jag tar nog faktiskt priset. Jag är långsammare också.
Jag har bättre färgmatchning ställ/hoj. Ditt ställ är fel röda nyans - fast din hoj var i bättre skick på Mantorp..och du är långsammare. *feck*

Den är bänkad i grannens hyvelbänk och har vrid som en Scania med dubbelturbo, jag kommer lätt upp i 370 km/h på sjuans växel om jag har lust, men det har jag inte...

Vad för typ av "smicker-kamera" har du egentligen gubbe! Min feta mage syns inte, jag är inte likblek, OCH, mina mörka ringar under ögonen är som bortredigerade! Jag, fåfäng, näää :gnissla

Kul å se dig igen Micke och Sunkan och Valle och damen som jag inte vet vem hon va, hur orkar hon hänga med ett sånt "Ratpack"!?!? :tuttar

Vad för typ av "smicker-kamera" har du egentligen gubbe! Min feta mage syns inte, jag är inte likblek, OCH, mina mörka ringar under ögonen är som bortredigerade! Jag, fåfäng, näää :gnissla

Kul å se dig igen Micke och Sunkan och Valle och damen som jag inte vet vem hon va, hur orkar hon hänga med ett sånt "Ratpack"!?!? :tuttar
4 timmars photoshop gjorde underverk med bilden!! Kul som tusan att träffa dig och alla andra gaaaalningar på banan igen.

Lördag em och BOTT drar igång, MrBlind gör en kanonstart och leder stort in i Parisaren, Petjo, Gsson och AD/HD hänger på i ett rasande tempo, vi gör vågen på läktaren (microvågen eftersom vi var så få men ändå).

Det mullrar gott när man lyssnar på BOTT!!!

Bifogat

• DSCN7368.JPG
    DSCN7368.JPG
    75.2 KB · Visningar: 124
Petjo går upp i täten men Gsson sniffar strax bakom och letar efter rätt tillfälle att storsteka den gamle, Petjo har R-lyx modellen och Gsson kör snikstandard så Gsson får gasa ikapp i kurvorna.

Bifogat

• DSCN7395.JPG
    DSCN7395.JPG
    55.8 KB · Visningar: 87
Eftersläntarna har inte lika bråttomt som eliten runt banan, men det ser bra ut och det går riktigt fort!!!

Bifogat

• DSCN7379.JPG
    DSCN7379.JPG
    68.8 KB · Visningar: 90
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show