Ensam mamma söker..

• Thread starter Thread starter Raderad medlem 26758
  • Start date Start date

Raderad medlem 26758

Guest
Vem är mc hunken från Norrtälje som är med i årets Ensam mamma söker? Kanske någon härifrån... ? trääd fram!

Aldrig, jag säger aldrig kan ett program som "ensam uppmärksamhetstörstande mamma i bikini söker" bli sevärt.

Aldrig

:tuttar

Vi hade ju en härifrån som va me i dedär på femman när de va inne i ett helt mörkt rum.
Han fick ju bruden tillome :D

Jo men jag tror fan att Paradise Hotel är värre... och om jag inte har helt fel så är det ju någon ung herre från SH som ska delta i årets säsong. :)

YES!! Äntligen är hösten här på SH, dags att börja ladda skafferiet med popcorn!

Last edited:
I mina ögon; "Ensam lösaktig morsa söker..." Hur fan kan de ställa upp på sånt skit i tv, träffa massa olika killar och knulla runt medan de har barn att tänka på? Sjukt är vad det är.

E det snusk som i Kungarna i Tylösan?

Nu har jag inte sjunkit till den nivå så jag låter min hjärna skrumpna till kungarna i tylösand, men jag antar att "Naken mamma söker MC-hunk" spelar på samma fioler, men med lite mer "familjevärden" och sånt.

Men det måste väl knullas mer även där för att inte alla tittare ska försvinna till andra kvalitetsproduktioner :fakta
:huvet:näsblod

*/ ?>
Back