Hur ser det ut i ditt garage?

Börjar me en liten bild på loftet! :D

26018660.jpg

Å så lite golvyta! ;)

29543759.jpg

Å några maskiner

29570766.jpg

Mer

30083487.jpg

Å sista för nu.. lämnade Västerås idag på morgonen kl 08:00 på väg mot mig nu as i write, lossning efter middagen, me longing for it!

31030370.jpg

schysst "platt"-tv :D

Börjar me en liten bild på loftet! :D

[Å så lite golvyta! ;)

Å några maskiner

Mer

Å sista för nu.. lämnade Västerås idag på morgonen kl 08:00 på väg mot mig nu as i write, lossning efter middagen, me longing for it!

HRm ...Perfa, vilket garage :Bugar

Saknar bara bilderna på De infällda kylen, micron ,teven samt kaffebryggaren..... Sovalkov inte att förglömma , Dusch tar man med hjälp av högtrycken....

:)

jag lade biltema plattor i mitt garage... fungerar skitbra... dessutom billigt...
vill du se foto så PM.a mig bara....
ett tips dock... va jävligt noga med att få ordentligt med fix under plattorna...:yoparty

Brukar man inte ha flytspackel under klinkers om det finns risk för minusgrader för att vara säker på att det inte samlas vatten under och spränger loss plattan? Har ett svagt minne av att en plattläggare sa det någon gång.

Brukar man inte ha flytspackel under klinkers om det finns risk för minusgrader för att vara säker på att det inte samlas vatten under och spränger loss plattan? Har ett svagt minne av att en plattläggare sa det någon gång.

det e mycket möjligt, men om man har isolerad grund så tror jag inte det behövs...:tummenupp

sjysst!
vad äre för hängare du har för skinnställen? lär ju tåla lite vikt
Vet inte exakt. Typ Biltema universal. De satt i garaget när jag köpte huset och jag har flyttat dem lite bara. De är ju U-formade (sett från sidan) så de tar stöd mot väggen och tål en del bara de är fastskruvade ordentligt. De tål två ställ på varje krok (två krokar på varje hängare)

Så här så mitt garage ut för ca 1 månad sen..
Då jag var mitt uppe i renovering/flytt så fick helt enkelt garaget fungera även som sovrum. Rätt mysigt :tummenupp

Man ser bara 1/3 av garaget, meeeen ni fattar poängen :tuttar

Vad har du för höjd på väggliven? Garaget blir kanon! :tummenupp

Mätte faktiskt nu i går em ,För jag ska tillverka ett par ben till balken som skall agera mellanbjälklag till takstolarna, och höjden är 4,34

så en port po minst 3,60 borde sitta som en smäck , Då borde en lasbil med kran, ihopvikt, kunna passera in iaf

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025