Onsdagskörningar!

Tack för ikväll pojkar och flickor.. Rolig körning och förbannat trevligt sällskap.:tummenupp

Jupp, tack för igår, riktigt trevligt som vanligt :tummenupp
O jäklar va rosa vår lilla pimpdady va igår, eller vänta inte pimpish, manwhore måste det va :D

O tack för hjälpen med blinkersen. Inte var dag man köper en liten glödlampa för 70 pix som är oanvändbar ;)

Last edited:
Jupp, tack för igår, riktigt trevligt som vanligt :tummenupp
O jäklar va rosa vår lilla pimpdady va igår, eller vänta inte pimpish, manwhore måste det va :D

O tack för hjälpen med blinkersen. Inte var dag man köper en liten glödlampa för 70 pix som är oanvändbar ;)

Eehj satan ssåa dy fick jy smaka sig de hära sooklaa va, så de va jy siit pra krejer va.
Såå dy kanse kan selja dehära lampa va ! Dy kanse kan fåa tysen spänn, så inte syyyra ny va!!

Last edited:
Jafan jag ska brassa slutar 14 så jag drar nog ut lite tidigare på en sväng sen blir det skogis kl 18!

Fan jag hinner inte till 18, är hemma tidigast 18, sen ut med hunden. In till stan tidigast 19-19.30. kan jag jaga i kapp er någonstans

tror inte jag kommer hinna, ska jobba i täby imorn och slutar ca. 18.00 ringer baisarn ifall det blir ändrade planer.

Hade varit nice med lite köra, dock har nog Croc smittat mig med nåt :D blir soffläge med en groooov wirre istället.

Hade varit nice med lite köra, dock har nog Croc smittat mig med nåt :D blir soffläge med en groooov wirre istället.

Ehh vad har ni gjort tillsammans???:D

Trodde du skulle dyka upp på svea,, men då vet jag varför..
Jag hade sällskap av ett gäng telgetokar till sötälje iaf.. Men dom flåsa på rätt bra..

krya på er boys..

Även jag hittade ut ikväll, o även om det kändes jäävligt ringrostigt att sitta på hojen igen så var det sjukt skoj o köra!

Trevligt snack på Svea som vanligt :tummenupp

Ehh vad har ni gjort tillsammans???:D

Trodde du skulle dyka upp på svea,, men då vet jag varför..
Jag hade sällskap av ett gäng telgetokar till sötälje iaf.. Men dom flåsa på rätt bra..

krya på er boys..

Dom brukar ligga på rätt bra ja =)

Om det torkar upp till ikväll och blir regnfritt som prognosen säger är det någon som är sugen på en tur?

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026