Vet du om det är sista kvällsåkat (Gathoj) för säsongen?
Kan int imöra å vill så gärna
Falkenberg.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Falkenberg.Enligt schemat är det sista den 1 september
d.om du bestämmer dig för att åka ner imorn så är jag lite sugen igen..
Var på en onsdagsrepa och där var en husa som smiskade dom flesta RR bågarna, rätt duktig iofs...
Det är ju rackarns mycket fullgasa med en Motard, men all bankörning är ju kul på sitt sätt. Du får nog ut mer på andra banor, typ Kinnekulle eller annat knixigt.
Men allt är relativt och beroende på motorstorlek och körstil så kan nog motard bli kul iaf i chikanen![]()
Har kört där, de va ok, inte perfekt, men jag kommer köra där igen.
Kan ha en kontakt som kan hjälpa dig byta p-box, grejjar du matrial isf?
Ni som tog bilder på falkenberg igår kan ni inte lägga upp dom snääääääääääääääääääääääääällllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Var du där igår? Såg dig inte?
Var du där igår? Såg dig inte?
Njae, Tusse är för tjock för Licens,,licensare vill ju inte beblanda med oss vanligt folk ni är ju för fina för oss![]()
.förbannat bara väder hade vi också (Tussilago, du kanske hade solen i ögonen) och denna gången fick jag behålla bromsgreppet ;p
Blev du av med några "spöken", jag låg bakom dig ett tag och kollade. Verkade som att det släppte lite på slutet![]()
men tredje passet lossnade det 
Njae, Tusse är för tjock för Licens. Han körde allt i din grupp, du borde noterat honom då det var den stora stoppklossen i gruppen
.
Hahhaha såg inte han faktiskt![]()
Här är ett ypperligt tillfälle för er som funderar på att ta RR-licens.
Kursen hålls i Anderstorp av Fiver. För mer info klicka HÄR!
Nån som skall till Anderstorp å kolla imorn?
Saknade er på banan ! Vart fasen höll ni hus![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |