Stora Crosstråden!!!

Ingen som har en gammal crosshäck ståendes, som man ev kan hyra eller låna för att se om man är något ämne för cross? :D

Jag provar gärna! Gör inget om man blir fast, behöver lite motor under hösten/vintern också :D Så jag hänger gärna med någon dag när ni ska ut! Om det är OK?Blir borta iofs resten av aug men är tillbaka i början på semptember! Då hoppas jag man får köra cross :D

Bra skit. beställde du en kolv till min yamamoto också?

Se nu till att få igång era monster.

Du behöver ingen smidd kolv till den, köp en gjuten till den istället, mkt billigare.
Min är nog klar snart om pengarna räcker till alla delar som man behöver. :gnissla

Hej tråden kanske är lite död men får se om nån vänlig själ kan hjälpa mig :) Jag har skaffat en yz 450f och vill ta reda på roliga grusbusvägar eller grusgropar, är ingen örebroare från början så vet väldigt lite ställen, bor vid gustavsvik och undrar om nån vet nått ställe i närheten där som man kan busa runt ... mvh

Hej tråden kanske är lite död men får se om nån vänlig själ kan hjälpa mig :) Jag har skaffat en yz 450f och vill ta reda på roliga grusbusvägar eller grusgropar, är ingen örebroare från början så vet väldigt lite ställen, bor vid gustavsvik och undrar om nån vet nått ställe i närheten där som man kan busa runt ... mvh

Jag brukar bara leka lite borta vid Bettorp ibland, men det är ju bara ett par rakor där dem grävt upp lite vid sidan av vägarna så man kan grotta runt lite i hålorna o hoppa på nån sten o skit.
Finns mängder av spår här o var men det arbetas ju i varenda grustag härikring.

kan du inte höra av dig om du vill ha sällskap i sandlådan? är skitsugen på å ut å börna...:crash

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!