Nån som saknar en KTM?

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Är det nån som saknar denna hoj?

Såg den så vid ett väldigt konstigt ställe utan reggplåt i sthlm området.

Kanske inte är stulet, men då får ägaren vara glad att folk är uppmärksamma.
 

Bifogat

  • DSC00555.jpg
    DSC00555.jpg
    247 KB · Visningar: 397
Är det nån som saknar denna hoj?

Såg den så vid ett väldigt konstigt ställe utan reggplåt i sthlm området.

Kanske inte är stulet, men då får ägaren vara glad att folk är uppmärksamma.

helt olåst? om det var min hoj skulle jag inte lämna den olåst iaf :mad:
 
helt olåst? om det var min hoj skulle jag inte lämna den olåst iaf :mad:

den var låst, men låst på ett väldigt konstigt ställe bakom ett hus undangömt eller hur man ska säga när det finns hur många bra ställen vid huset att låsa den.
 
lär ju va en crolle med tanke på att den är utan stöd. oreggat är ju klart man döljer lite om det nyttjas till gat åka..
 
Åkte förbi den för 30 min sen, såg den första gången kl 08.00 och den står fortfarande kvar.
 
Står den kvar?
Isf kan du väl skriva upp ramnummer och googla/söka ramnummer på stulna hojar på t.e.x. enduromx och larmtjänst:)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top