Hej!
Insprutning kom 99 och ger om jag inte har fel för mig en jämnare effektkurva i registret vid 4-5k rpm där jag oftast jobbar upp mot ofta inte över7-8 k, vilket jag tycker är en fördel. Det går kanske bra att åtgärda med lite tuning på en förgasarhoj som kanske har fördelen av mindre elektronik som kan strula/kosta på sikt. HISS kom i samband med detta, det kan ju också vara bra eller dåligt. Jag tycker det är en fördel om man som jag vill hålla i hojen eftersom den blir mindre intressant att stjäla. Katalysator och digital instrumentpanel kom 01. Bra eller dåligt? Det beror väl på.
Insprutning kom 99 och ger om jag inte har fel för mig en jämnare effektkurva i registret vid 4-5k rpm där jag oftast jobbar upp mot ofta inte över7-8 k, vilket jag tycker är en fördel. Det går kanske bra att åtgärda med lite tuning på en förgasarhoj som kanske har fördelen av mindre elektronik som kan strula/kosta på sikt. HISS kom i samband med detta, det kan ju också vara bra eller dåligt. Jag tycker det är en fördel om man som jag vill hålla i hojen eftersom den blir mindre intressant att stjäla. Katalysator och digital instrumentpanel kom 01. Bra eller dåligt? Det beror väl på.
Tjena gott folk!
Jag funderar på att handla en BB är det någon spec år gång som är bättre eller sämre?
Fördel insprut? Mil?
Tacksam för input
//Breiz
Last edited:


att vara utan hoj!
Jag blir överraskad varje gång jag vrider på gas, drar på som bara den när man kommer uppåt en 5000-6000rpm tycker jag
hoppas du förstår vad jag menar