Samåkning i Karlskrona

Fan vad bra, då kan vi ju ta den där bakfyllepizzan i borgholm på söndag så jag får det gjort. När ? Var ? 1500 torget ? Jag kollar kl 1330 idag om nån e där.

Last edited:
sorry att vi tappade bort er haha dom vägarna va inte så roliga för oss, vi letade upp en motorväg :P

:-(

Härlig runda! Jag som brukar gnälla över bristen på kurviga vägar ... får sluta med det.
Tittade på bakdäcket när jag kom hem - corden är framme . Hur brukar ni göra? Tips på däckverkstad som kan hjälpa till vore bra.

Härlig runda! Jag som brukar gnälla över bristen på kurviga vägar ... får sluta med det.
Tittade på bakdäcket när jag kom hem - corden är framme . Hur brukar ni göra? Tips på däckverkstad som kan hjälpa till vore bra.

Köp ett däck på däckonlie sen gå in på mekonomen å snacka med David .

Någon som ska köra idag?

Halloj! Jag: En sthlm:are som kört ner hojen till Karlskrona, kommer och ha hojen här till 3 sept. Vore kul och haka på en samåkning och undrar ifall när nästa är planerad, hur många brukar ni vara?

Enda vägarna jag kan är i princip Hemifrån till Marinbasen :) Ses på vägarna!

// Serkan

Tja. Välkommen. Antal varierar, 2-7 st. Vi försöker åka torsdagar kl 1800, samling park vid glassiären. Tyvärr ser det risigt ut för mig på to. Nån annan ? Vad säger vädret ?

Styrt om lite, prognosen säger fint väder torsdag kväll så de e klart man åker, rdv glassiären 1800 torsdag kväll, nån mer som kommer ? :7peta

Fortfarande sommar!

Skärpning nu gubbar, säsongen är inte slut än... jag hade i alla fall giltig ursäkt eftersom jag var i Jönköping.

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back