Hjälp en tjej att bygga en sporthoj :)

Har smugit lite i tråden när ja ramlat över den å måste gratulera till ett fint jobb!

shysst. liknar ktm 690 med rc8 kåpor lite
KTM-690-Supermono_1-587x389.jpg

ett enda ord: IMPAD!

Vilket Helsikes Superfint jobb du gjort!:yoparty

Grymt projekt som verkligen varit intressant att följa. Backade tillbaka och kollade trådens början. -Intressant att de första fem sidorna bestod till 90% av folk som gav tips om hur pulkaskurken skulle göra ISTÄLLET för de planer hon hade med automatkoppling, bra att damen stod på sig. Kul med en wr450 som räser, synd bara att det blev morotsfärg (fast det blev snyggt ändå)

Ingen bakbroms?

Nope ingen bakbroms, vad ska jag med den till?

Den kanske kommer, men det är snyggare utan...

Grymt projekt som verkligen varit intressant att följa. Backade tillbaka och kollade trådens början. -Intressant att de första fem sidorna bestod till 90% av folk som gav tips om hur pulkaskurken skulle göra ISTÄLLET för de planer hon hade med automatkoppling, bra att damen stod på sig. Kul med en wr450 som räser, synd bara att det blev morotsfärg (fast det blev snyggt ändå)

Hehe jadu det tyckte jag också var ganska så intressant, men du vet när en tjej bestämt sig för vad hon vill ha ja då blir det så med :)

Haha håller med dig, personligen hade jag hellre haft en annan färg men nu är det betydligt mycket mer förmånligare för mig att ha morotsfärg så det är väl bara att le och se glad ut iaf :)

Last edited:
Imponerande. Snygg lack/färg
Jävligt kul at du fick ihop sakerna. Nu börjar det roliga meket med småjusteringar osv. Hoppas man ser dig där ute någon bandag nästa år.

/R

(växellådsras på min egen banhoj... andra motorn nu :/ körde dock med gamla cbr 89 sist på anderstorp och det gick över förväntan, nu lägger jag ner körandet i stort och repar bågarna istället)

Det är bara buga sig och lyfta hatten för ett mycket fint genomfört jobb! :tummenupp

Det blev lite sporthoj.com över den där lacken, snyggt!

Mvh J

Imponerande. Snygg lack/färg
Jävligt kul at du fick ihop sakerna. Nu börjar det roliga meket med småjusteringar osv. Hoppas man ser dig där ute någon bandag nästa år.

/R

Tack :) De flesta småjusteringarna är faktiskt klara, men det finns såklart några kvar :)
Har hunnit med 4 dagar på Gelleråsen och 2 dagar på Midlanda med min cykel iår iaf och jag har 2 dagar på Midlanda kvar att köra :)

Å nästa år så ska det bli mera bankörning för min del tänkte jag :)

SNYGGT JOBBAT! Klart imponerande byggge som ser väldigt bra ut.

Skulle vara kul med lite mer detaljbilder.

Hur går det då?
Den kopplingsvarianten finns till ROTAX 650cc också va?

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026