Dags igen!!!

Ja det är en väldigt fin hoj, provade en sådan av en kompis men kände inte riktigt att jag fastnade för den, ska försöka att komma iväg och prova några olika i helgen. Gjorde sig kanske inte rättvis eftersom jag klev på den direkt efter att jag kört min egen, kändes aningen trött då för körning på småvägar men det kanske dem andra också gör...?:confused:

Testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana...

Underbar hoj.. Det klickade direkt för mig där. Till skillnad från både S1000RR och RC8R som kändes tunga och lastbilsliknande..

Testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana, testa den på bana...

Underbar hoj.. Det klickade direkt för mig där. Till skillnad från både S1000RR och RC8R som kändes tunga och lastbilsliknande..

Haha, ja det är rätt många som säger det...!

Ska iväg imorgon om vädret tillåter och prova R6an till att börja, tyvärr hade inte Claessons några 600 hemma så det blir till att leta vidare för att testa dem andra.

Tack alla för att ni lämnar synpunkter!:tummenupp

Ska iväg imorgon om vädret tillåter och prova R6an till att börja, tyvärr hade inte Claessons några 600 hemma så det blir till att leta vidare för att testa dem andra.

675an är smal som en 125:a men med stor motor...inte konstigt att den känns smidig! :rolleyes:

Måste hojen ha "gatkåpor", eller räcker det att hojen är laglig att köra på gata med?

Min hoj kan jag bygga om mellan gata och bana på 20 minuter. Lite längre tid om jag byter hjulen med.

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back