beach 2010?

Drog första repan idag på björnön, på mycke länge.. ehh de va väll ett uppvaknande kan man väl säga :)

Jag tvivlade på mig själv första gången jag sprang 5 augusti i år..har dock nu i augusti sprungit 15 km hittils, o fant trot känns allt bättre:), bara att raka av en 5:a utan att stanna, om en i lugnt tempo, känns som en seger och minnen av en som 20 åring springades millopp härs o tvärs..

Jag tvivlade på mig själv första gången jag sprang 5 augusti i år..har dock nu i augusti sprungit 15 km hittils, o fant trot känns allt bättre:), bara att raka av en 5:a utan att stanna, om en i lugnt tempo, känns som en seger och minnen av en som 20 åring springades millopp härs o tvärs..

Jag visste att du hade det i dig Sportis! Intervaller på IP på Söndag! :fakta

Jag visste att du hade det i dig Sportis! Intervaller på IP på Söndag! :fakta

Ännu går det saaakktaa....har lovat bort mig att springa med brollan på Söndag, men ev att det blir Kabbeskogen denna gång! Så kanske vi/jag kan stanna till vid er beroende på tid ni är där:va

Löpträning imorgon i Hallsta - samling 19.00 vid motionscentret, några har tempo/ork, några skall gå lite, så alla är välkomna. :)

97kg tryck på planeten enligt vågen!!!:banana tvåsiffrigt och man börjar se mer o mer ut som dressman bögarna i reklamerna ;):D

Nu vevar MSK Hammarens innefys igång. :)

Tunboskolan i Kolbäck
18-19:30 måndagar
19-21 onsdagar

Ta rygg tidigt, det brukar bara bli tuffare och tuffare ju längre säsongen går.

/J

Pass nummer 2 avklarat, idiotnivå på fysträningen idag, bland det lyxigare jag utsatt mig för. :hihi Måndag kör vi igen.

Haka på nu, bättre möjlighet att verkligen kickstarta träningen på får man leta efter.

Inte helt oväntat pips det ur även här, det är inte bara motocross-motorcyklar som inte används, man duckar för (gratis) qualitäts-träning. :fakta :hihi

Måndagar 18-19.30 - onsdagar 19-21 - Tunboskolan, Kolbäck.

Garanterat svettigt, garanterat skitkul och garanterat effektivt. :mattias

Inte helt oväntat pips det ur även här, det är inte bara motocross-motorcyklar som inte används, man duckar för (gratis) qualitäts-träning. :fakta :hihi

Måndagar 18-19.30 - onsdagar 19-21 - Tunboskolan, Kolbäck.

Garanterat svettigt, garanterat skitkul och garanterat effektivt. :mattias

Sen när fan blev träning som inte innefattar motorcyklar eller bollar kul??? :fatta!

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025