Karlshamn

Snacka om tur, hann bara placera röven i soffan när det bara sådär började vräkna ner....

Hoppas vädergudarna var er skonsamma =P

Tack för en trevlig runda :tummenupp

Jag han precis till jobbet, hehe. :tummenupp

Rundan var trevlig :tummenupp En stund iaf. Tills min motor inte ville vara med mer! :huvet

Jag han precis till jobbet, hehe. :tummenupp

Rundan var trevlig :tummenupp En stund iaf. Tills min motor inte ville vara med mer! :huvet

ja fan tråkigt det =/ mpste ju säga att du haft en jädra otur:huvet

Blir inte så många fler runder detta åt för min del=(

Men en slutrunda för året till Öland lr nåt hade ju inte vart fel =)

Tack för igår! :tummenupp

Ja du har en jäkla otur Bergan, är ju helt otroligt :huvet Men vi fick hem den iaf, tur man har släp :) Tack för hjälpen med lastningen Jeppe :tummenupp

Öland. Det lät spännande :D Har med funderat på det.

ja jag tycker helt klart de får bli en heldag en längre sträcka, som ett bra avslut på säsongen. September ut blir de nog körning för min del så länge frosten inte kommer......:Bugar

Vore gött om man kan bestämma en dag om ett par veckor när exakt alla kan och sen dra en heldag, men tyvärr e det nog i princip omöjligt att hitta en lucka då alla kan =/

Last edited:
ja jag tycker helt klart de får bli en heldag en längre sträcka, som ett bra avslut på säsongen. September ut blir de nog körning för min del så länge frosten inte kommer......:Bugar

Vore gött om man kan bestämma en dag om ett par veckor när exakt alla kan och sen dra en heldag, men tyvärr e det nog i princip omöjligt att hitta en lucka då alla kan =/

Ja det hade varit riktigt nice. Är nog det som blir det svåra med tror jag. Jag kör så länge det går :P

Mc olycka i asarum precis. Krock med bil. Killen körde utan skydd. Röd/silvrig hoj. Killen har en tattuering på ryggen. Någon som vet ?

Mc olycka i asarum precis. Krock med bil. Killen körde utan skydd. Röd/silvrig hoj. Killen har en tattuering på ryggen. Någon som vet ?

hoppas inte jag vet! Har nog inte slutat så bra med tanke på han saknade skydd =(

Ajfan! Känner inte heller igen de färgerna så jag vet nog inte heller vem det är... Vad var det för hoj?

Vet ej vad det var för hoj. Men jag gissar på att det var killen som brukar köra runt i t-shirt o shorts. Rätt glad vid gasen ibland. Han kör ju en röd/silvrig hoj.
Men jag har haft fel förr :P

Ajfan! Vad var det för hoj? Vad det en vinröd/silvrig Yamaha Thunderace?

Ser inget om det i nån tidning :va

Tack så jättemycket för hjälpen Jeppe och JK!!! :Bugar:banana

Last edited:
Ajfan! Vad var det för hoj? Vad det en vinröd/silvrig Yamaha Thunderace?

Ser inget om det i nån tidning :va

Tack så jättemycket för hjälpen Jeppe och JK!!! :Bugar:banana

Ja just det ja den hojen har man ju sett ja.. Det stod en liten notis i BLT om det..

Vassego! Inga problems :tummenupp Hoppas den inte smittar av sig på min hoj nu bara när de står så nära varandra :D

Bara lugn, Honda-syndromet är ungefär som klamydia. Enda sättet för Suzie att få det är om hon skulle sätta på Michelle i utblåset :arsele Vilket jag inte tror hon kommer göra eftersom Michelle tar så jävla mycket betalt! :fakta

Bara lugn, Honda-syndromet är ungefär som klamydia. Enda sättet för Suzie att få det är om hon skulle sätta på Michelle i utblåset :arsele Vilket jag inte tror hon kommer göra eftersom Michelle tar så jävla mycket betalt! :fakta

Ja du Bergan, kanske du ska vara lite mer varsam mot din älskling :Bugar, man måste ju köra lite varsamt så att hon inte spricker!!!!:tuttar:krama
Någon som är sugen på att köra en sväng på söndag vid 18-tiden?

Ja du Bergan, kanske du ska vara lite mer varsam mot din älskling :Bugar, man måste ju köra lite varsamt så att hon inte spricker!!!!:tuttar:krama
Någon som är sugen på att köra en sväng på söndag vid 18-tiden?

Hahaha ja just det, man får ta det lite lugnt o fint :lol Ja jag kanske är på ikväll om vädret är ok :tummenupp

Ja då kan jag vara lugn ju :hoppskrat Problemet är kanske att Michelle står bakom Suzie, hoppas inte Michelle får för sig något :hihi

Ähh, sånt frikyrkligt skit! Nä, det är rejäla tag som gäller, annars får de va :D
Ja då kan jag vara lugn ju :hoppskrat Problemet är kanske att Michelle står bakom Suzie, hoppas inte Michelle får för sig något :hihi

Hehe, får inte hoppas det! Innan kanske hon hade gjort det men nu har hon ju varit så tjurig på sistone så det blir nog inget :krama

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon