Fick mitt nya skinnställ idag :)

:mad:

Kan jag ju inte!! Jag har ju inget skinnställ! Lär ju köra ihjäl mig DireCkt!!!111 :näsblod

Oh fy fan! :galen

Men du, om du istället tar.... eh... bikini.... flipflops.... äh fan jag är för trött, kommer inte på något! :arsele

GuW, ta över här är du bussig!

Oh fy fan! :galen

Men du, om du istället tar.... eh... bikini.... flipflops.... äh fan jag är för trött, kommer inte på något! :arsele

GuW, ta över här är du bussig!

Topless, bikiniunderdel och flipflops är det säkraste du kan åka i!

Det har inte crashat en enda tjej som har varit klädd så, inte i år, troligtvis aldrig någonsin....

Grattis till ett snyggt ställ. Jag har lite samma problem som du hade med långa armar osv så har själv funderat på måttbeställt. Skickade du ordern direkt till psi scandinavia eller har dom andra återförsäljare ute i landet?

Jag ringde först och snackade lite med PSÍ scandinavia, sedan fick en polare med bögskräck hjälpa till att mäta, vilket jävvla liv det var på kärln :D.
Hur som så skickade jag ordern direkt. Såg även att om man beställer direkt på PSÍ så blir det 2-3' billigare

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back