Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon som skall till Falkenberg på Onsdag den 11 Aug??
Onsdagen den 11 Aug. Bil Endast Licens 17.00-20.00. Formel + cart är också välkomna
Det är väl ingen MC-körning där då?
Från deras sida:
Ja precis: är också välkomna. Jag har ringt och ringt men inte en tjomme svarar där.
Jag fick uppfattningen att både Mc och bilar skall köra. Det blir ju bra väder och säsongen är snart slut så man vill ju passa på.
Är det någon som vet mera så skriv gärna en rad.
Jag är nog på om jag hinner få mina nya däck och att det inte regnar förståsNågon som funderar på heldagskörningarna på Anderstorp nu på lördag & söndag?![]()
Bär av till Anderstorp i morgon kväll, får besked vid lunch imorgon om det finns plats för en till på släpet.
Jag har en ledig plats i bussen och kvällskörningen i Anderstorp i eftermiddag. Skicka PM vid intresse.
Jag har en ledig plats i bussen och kvällskörningen i Anderstorp i eftermiddag. Skicka PM vid intresse.
Goki kan ev. vara intresserad!
När rullar du från götet ?
Det blev lite ändrade planer.Min packbox hade givit upp när jag kom till garaget så troligen ingen mer körning i år, om inte vädret visar sig bra i september med..
Någon som känner någon som renoverar gaffelben, gärna så billigt så möjligt, så hojta till.
Edit:
Någon som kört motard på Falkenberg? Bra/dåligt?
Känns spontant som att den är aningens snabb för motard.
Det blev lite ändrade planer.Min packbox hade givit upp när jag kom till garaget så troligen ingen mer körning i år, om inte vädret visar sig bra i september med..
Någon som känner någon som renoverar gaffelben, gärna så billigt så möjligt, så hojta till.
Edit:
Någon som kört motard på Falkenberg? Bra/dåligt?
Känns spontant som att den är aningens snabb för motard.
Edit:
Någon som kört motard på Falkenberg? Bra/dåligt?
Känns spontant som att den är aningens snabb för motard.
Det blev lite ändrade planer.Min packbox hade givit upp när jag kom till garaget så troligen ingen mer körning i år, om inte vädret visar sig bra i september med..
Någon som känner någon som renoverar gaffelben, gärna så billigt så möjligt, så hojta till.
Edit:
Någon som kört motard på Falkenberg? Bra/dåligt?
Känns spontant som att den är aningens snabb för motard.
Är det körning imorgon kväll på Falkenberg för gatuhojjar?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |