Bankörning & RR

jag kommer på tis ivf funderar på att dra upp tidigt imorgon oxå men verkar ju va skit väder
:(
kommer köra hojen upp isf å ta kärran ner....
nån mer som ska köra hoj upp?
 
Det är väl ingen MC-körning där då?

Från deras sida:

Ja precis: är också välkomna. Jag har ringt och ringt men inte en tjomme svarar där.
Jag fick uppfattningen att både Mc och bilar skall köra. Det blir ju bra väder och säsongen är snart slut så man vill ju passa på.

Är det någon som vet mera så skriv gärna en rad.
 
Ja precis: är också välkomna. Jag har ringt och ringt men inte en tjomme svarar där.
Jag fick uppfattningen att både Mc och bilar skall köra. Det blir ju bra väder och säsongen är snart slut så man vill ju passa på.

Är det någon som vet mera så skriv gärna en rad.

Det är ingen körning för MC imorgon. Enbart bil.
 
Någon som funderar på heldagskörningarna på Anderstorp nu på lördag & söndag? :)
 
Bär av till Anderstorp i morgon kväll, får besked vid lunch imorgon om det finns plats för en till på släpet.

Är du sugen på att hänga med isf, pm´a mig ditt nr så ringer jag när jag har besked, jag åker vid 14 - 14,30 under förutsättning det inte regnar som tusan, (lite vatten gör inget).
 
Jag har en ledig plats i bussen och kvällskörningen i Anderstorp i eftermiddag. Skicka PM vid intresse.
 
Det blev lite ändrade planer. :( Min packbox hade givit upp när jag kom till garaget så troligen ingen mer körning i år, om inte vädret visar sig bra i september med..

Någon som känner någon som renoverar gaffelben, gärna så billigt så möjligt, så hojta till. :)


Edit:
Någon som kört motard på Falkenberg? Bra/dåligt?
Känns spontant som att den är aningens snabb för motard.
 
Last edited:
Det blev lite ändrade planer. :( Min packbox hade givit upp när jag kom till garaget så troligen ingen mer körning i år, om inte vädret visar sig bra i september med..

Någon som känner någon som renoverar gaffelben, gärna så billigt så möjligt, så hojta till. :)


Edit:
Någon som kört motard på Falkenberg? Bra/dåligt?
Känns spontant som att den är aningens snabb för motard.

om du bestämmer dig för att åka ner imorn så är jag lite sugen igen..
 
Det blev lite ändrade planer. :( Min packbox hade givit upp när jag kom till garaget så troligen ingen mer körning i år, om inte vädret visar sig bra i september med..

Någon som känner någon som renoverar gaffelben, gärna så billigt så möjligt, så hojta till. :)


Edit:
Någon som kört motard på Falkenberg? Bra/dåligt?
Känns spontant som att den är aningens snabb för motard.

Var på en onsdagsrepa och där var en husa som smiskade dom flesta RR bågarna, rätt duktig iofs...
 
Edit:
Någon som kört motard på Falkenberg? Bra/dåligt?
Känns spontant som att den är aningens snabb för motard.

Det är ju rackarns mycket fullgasa med en Motard, men all bankörning är ju kul på sitt sätt:). Du får nog ut mer på andra banor, typ Kinnekulle eller annat knixigt.
Men allt är relativt och beroende på motorstorlek och körstil så kan nog motard bli kul iaf i chikanen:D
 
Det blev lite ändrade planer. :( Min packbox hade givit upp när jag kom till garaget så troligen ingen mer körning i år, om inte vädret visar sig bra i september med..

Någon som känner någon som renoverar gaffelben, gärna så billigt så möjligt, så hojta till. :)


Edit:
Någon som kört motard på Falkenberg? Bra/dåligt?
Känns spontant som att den är aningens snabb för motard.

Har kört där, de va ok, inte perfekt, men jag kommer köra där igen.

Kan ha en kontakt som kan hjälpa dig byta p-box, grejjar du matrial isf?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top