Pershagen repa

Ja, och just därför undrar jag vart kurvorna tog vägen? :va
De är väl inte så många och vägen är bred, men några finns det juh. Eller ser jag bara helt fel på filmen? :confused:

Tillägg: Bra filmat och coola vinklar! :tummenupp

det är exakt så många kurvor som finns med på filmen :)
filmen startar från stallet som ligger påvänster sidan om du kommer från tälje.

thx

det är exakt så många kurvor som finns med på filmen :)
filmen startar från stallet som ligger påvänster sidan om du kommer från tälje.

Aha, mina favvokurvor visas nog från fotvinkeln, därför jag inte såg dom.

Finns ju en vänstersväng (roligare åt andra hållet) med smärre ravin med stålräcke på höger sida och berg på vänster. Helt skymd så den blir lite nervpirrande när man tar den i högre hastighet.:näsblod:)
Tror nästa favvo kommer strax efter. Samma upplägg men berget på höger sida. Också roligare åt andra hållet har jag för mig.

Jaja, går inte jämföra KTM med R6 egentligen. Kul med film från hemtrakterna i alla fall! :tummenupp

Schnyggt filmat å så men det känns som att alla kurvor rätas ut, bilden är lite förvrängd på de flesta mc-filmer tycker jag. Kanske bara är jag men så känns det.
Vet inte om det beror på de små micro-ytte-pytte kamerorna eller om det är nått man kan justera?

Schnyggt filmat å så men det känns som att alla kurvor rätas ut, bilden är lite förvrängd på de flesta mc-filmer tycker jag. Kanske bara är jag men så känns det.
Vet inte om det beror på de små micro-ytte-pytte kamerorna eller om det är nått man kan justera?

kan bero på att när du filmar med en gammal kamera så får du inte med hela synfältet (som man själv ser i verkligheten). om man filmar med en gammal kamera så förlorar du mycket på sidorna eftersom det blir mer fyrkantigt kan vara det de beror på.
sen beror det ju också vart man sätter kameran i vilken kurva kanske har inte funderat på det. exmpel när en kamera sitter på hjälmen så naturlig är det ju att vrida huvet så då rätas ju vinkeln upp gentemot om den satt på en tank.

Aha, mina favvokurvor visas nog från fotvinkeln, därför jag inte såg dom.

Finns ju en vänstersväng (roligare åt andra hållet) med smärre ravin med stålräcke på höger sida och berg på vänster. Helt skymd så den blir lite nervpirrande när man tar den i högre hastighet.:näsblod:)
Tror nästa favvo kommer strax efter. Samma upplägg men berget på höger sida. Också roligare åt andra hållet har jag för mig.

Jaja, går inte jämföra KTM med R6 egentligen. Kul med film från hemtrakterna i alla fall! :tummenupp

tror du menar ca 1:51 in i filmen så kommer nog den mest populära kurvan. (flest avåkningar där har jag för mig också).

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back