Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
28 juli köra norra sidan mc varuhuset 17:30
1.Lindman
2.Ex3mX
3.MrO

Om det inte blir för tight med tid!
 
sveamoto kommer i vanlig ordning att sammlas vid ava...runt 18-19 tiden.

Väl mött för massvis med bus!
 
Verkar tyvärr inte bli ngt bra väder ikväll :-(
Om jag vågar trotsa vädergudarna möter jag upp vid skålhamravägen...
 
Tack för idag.
Det blev en härlig 24mils runda.

Kul att vi vart så många.:D
 
GP Norrunda 2010-08-04 Mc Varuhuset
Dags för rejs igen! Ska enligt yr.no bara komma en liten skur på eftermiddagen och sedan upptorkade.

Warmup 17:30
Race 18:00

Startlista:

#1 Björn.
#2 Per
#3
#4
 
GP Norrunda 2010-08-04 Mc Varuhuset
Dags för rejs igen! Ska enligt yr.no bara komma en liten skur på eftermiddagen och sedan upptorkade.

Warmup 17:30
Race 18:00

Startlista:

#1 Björn.
#2 Per
#3 Björn (Möter upp vid skålhamra vid torrt väglag)
#4
 
Såklart! Tror vi väntade till fem i halv sju innan vi antog att du inte skulle komma!
Annars blev det ett fint rejs med två starka i omoraliskt högt tempo:)
 
Om någon av boysen är sugen på att dricka bärs och ha det jävligt skoj ikväll så slå en pling. Jag kommer vara kring centralen (och jag kommer garanterat inte att blåsa under 0.2 i något alkotest) :banana YEAHHH BÄJBE!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top