MotoGP - Red Bull USA GP

Alla blir döds-stressade av Rossis närvaro.:Bugar

Nja .. Inte riktigt i år :va

http://www.motogp.com/en/Results+Statistics/Statistics/winners

2010 MotoGP Sachsenring Pedrosa, Dani SPAIN Honda
2010 MotoGP Circuit de Catalunya Lorenzo, Jorge SPAIN Yamaha
2010 MotoGP Assen Lorenzo, Jorge SPAIN Yamaha
2010 MotoGP Silverstone Lorenzo, Jorge SPAIN Yamaha
2010 MotoGP Mugello Pedrosa, Dani SPAIN Honda
2010 MotoGP Le Mans Lorenzo, Jorge SPAIN Yamaha
2010 MotoGP Jerez Lorenzo, Jorge SPAIN Yamaha
2010 MotoGP Losail Circuit Rossi, Valentino ITALY

Tycker att Jlo inte ser berörd ut av någon i år :tummenupp

Last edited:
Nån som hört mer om det Lyon sa om Edwards? Att han redan signat ett WSBK-kontrakt med Ducati Xerox inför 2011? Jag har i alla fall missat detta helt. :confused:
Jag reagerade också på uttalandet och trodde att det skulle stå massor på nätet när jag startade datorn i dag men nope, inte ett skit. Känner Lyon Edwards personligen eller någon i Xerox-teamet?

Läste bara en snyfthistoria på Superbikeplanet där Colin berättar hur usel hans hoj är, hur bra Hondorna är och att han vill vinna framför sina barn (precis som om de skulle bry sig ett skit...). Hoppas precis som Gustav att han drar från MotoGP så snart som möjligt (till WSBK förhoppningsvis). Att sparka mot Capirex, som han gjorde på kvalet, tyder på att han är ur balans, precis som Stoner brukar göra. Jävla kärringbeteende!

Att sparka mot Capirex, som han gjorde på kvalet, tyder på att han är ur balans, precis som Stoner brukar göra. Jävla kärringbeteende!

Fast det tolkade jag nog mer som att han bad om ursäkt för att det blev tajt. Fast jag kan hålla med om att det känns som han gjort sitt. Bort!

Fast det tolkade jag nog mer som att han bad om ursäkt för att det blev tajt. Fast jag kan hålla med om att det känns som han gjort sitt. Bort!
Det var en snäll tolkning av dig. Jag är ju inte snäll så jag tror han gjorde det för att visa Capirex att han kan dra åt h-vete.

:D

J Lo är väl en av dem som verkar svara minst på stress från Rossi och mest säger/intalar sig att 'jag lär mig bara av mästaren' som man läst gång på gång.

Nu har han lärt sig av mästaren och verkar ha gjort läxan väl.

Visst sjutton körde Lorenzo in i depån igen under "uppställnings varvet" såg ut som han bytte hoj. När alla sedan hade ställt upp så gick Lorenzo in i depån igen...?! Har han problem eller missade jag något?

Visst sjutton körde Lorenzo in i depån igen under "uppställnings varvet" såg ut som han bytte hoj. När alla sedan hade ställt upp så gick Lorenzo in i depån igen...?! Har han problem eller missade jag något?

ett sent toabesök kanske! Hojen stod iallafall på gridden ..

Tolv gubbar i mål. Genant....

Lorenzo extremt imponerande, som nämnts så påminner han om Rainey som är min gamla idol. bara en skada kan hindra Lorenzo från att vinna VM.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025