Onsdagskörningstråden

2 st mörka sporthojar i goretex ställ utan reggplåt och knappt synlig reggplåt med efterföljande vit skåpbil körde runt mellan husen och tog en vända inne på gårdarna i Liljeholmsområdet 04.00 tiden idag.

Var nere och kollade garaget med största skiftnyckeln som finns i verktygslådan, hojarna kvar men utanför dörren fanns hjulspår från regnet som tyder på att någon vänt vid porten.

Och där har ni anledningen till att ni inte får åka med oss cheyer! Ni fikar ju bara! :arsele

Skitsnacket måste skötas också. Har man hållit stumt på hojen, så måste man snacka skit på fikat. (gammal djungellag)

Last edited:
Måste bara tacka för ett riktigt roligt första åk för min del! och kan säga med handen på hjärtat att det inte blir det sista ;) Riktigt roliga vägar, dock lite mycket grävlingar har varit
och lekt där också, och förutom vägarna så dom i gruppen väldigt trevliga och bemötande för en newbie som jag, så tack och bock och vi ses kanske nästa gång :)

Ja, fy katten! Man kan få pippi på att skotta...

Bifogat

• fågel.JPG
    fågel.JPG
    3 KB · Visningar: 147
Sorry, men jag får långväga besök som jag måste stryka medhårs t.o.m lördag f.m...Ursäkta att spinner vidare på katt-temat hela tiden:Bugar

Kan inte låta bli.

Snöar faktiskt i Vaxholm nu?!

Sorry, men jag får långväga besök som jag måste stryka medhårs t.o.m lördag f.m...Ursäkta att spinner vidare på katt-temat hela tiden:Bugar

Kan inte låta bli.

Snöar faktiskt i Vaxholm nu?!

Jaja skyll på det! Säg som det är ,du är trött på mina rabarberpajer!?

Nilax ser tydligen katter med vingar också, eller är det en nilaxerad fågel :va

Ja man undrar ju om han har tagit nåt olämpligt :confused:

Last edited:
raka motsatsen...

Allvarligt talat: Min dotter och hennes kille plus mitt barnbarn kommer om en liten stund. Oartigt att pysa iväg då, tycker jag. PS. dina pajer är JÄTTEgoda!

Bifogat

• shaved%20cat.jpg
    shaved%20cat.jpg
    160 KB · Visningar: 66
Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...