Hej, ska tillbringa en liten tid med en Kawa VN 800, är det något särskilt med den hojen man bör vara medveten om? Hinner inte bekanta mig nämnvärt med den innan det ska surras på väskor och minitoura och gaZzZza SAAtaNNN!!!1!. (närå, skoja bara...
)
Det jag vet - tror jag - är att man lämpligen kör tämligen lagligt med en sån hoj (custom med stor vindruta) - ökad moms lär innebära minskad stabilitet har jag hört...
Gissar att oljenivån kollas efter att ha låtit varmkörd motor vila i några minuter?
Och - vet någon om någon bra tillbehörsbutik eller biltema utefter 27:an ner till ronneby eller en biltema? (Jag startar ifrån Dannike, så Borås räknas inte)
ps. Jodå, jag tänker ta det lugnt eftersom jag är både obekant med cykeln och sorten...
ps igen - eftersom det tydligen är monterat tredjepartstilverkade fransar

kan man då köra med fotpinnarna nedfällda utan att effekten stryps?
) Det jag vet - tror jag - är att man lämpligen kör tämligen lagligt med en sån hoj (custom med stor vindruta) - ökad moms lär innebära minskad stabilitet har jag hört...
Gissar att oljenivån kollas efter att ha låtit varmkörd motor vila i några minuter?
Och - vet någon om någon bra tillbehörsbutik eller biltema utefter 27:an ner till ronneby eller en biltema? (Jag startar ifrån Dannike, så Borås räknas inte)
ps. Jodå, jag tänker ta det lugnt eftersom jag är både obekant med cykeln och sorten...
ps igen - eftersom det tydligen är monterat tredjepartstilverkade fransar

kan man då köra med fotpinnarna nedfällda utan att effekten stryps?