Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
satt och klurade lite.. hur gick det med gocartbananen ?
satt och klurade lite.. hur gick det med gocartbananen ?
ja det skulle jag också vilja veta!
Det är öppet för den som känner för att engagera sig i det.
Jag är numera utan hoj resten av sommaren så jag avstår.![]()
Som det stog senast verkade det inte vara några konstigheter att få köra så länge det var uppstyrt med någon/några som tog ansvar och att alla fordon som kördes på bana var väl skyddade för banans skull.
Dra ihop ett gäng o kolla med dom, det är nog inte svårare än att någon ska ta tag i det.
/Per
Det är öppet för den som känner för att engagera sig i det.
Jag är numera utan hoj resten av sommaren så jag avstår.![]()
Som det stog senast verkade det inte vara några konstigheter att få köra så länge det var uppstyrt med någon/några som tog ansvar och att alla fordon som kördes på bana var väl skyddade för banans skull.
Dra ihop ett gäng o kolla med dom, det är nog inte svårare än att någon ska ta tag i det.
/Per
Ok, ska man prata med motorcykelansvarig i skövdemotorklubb?
välkommen i hojlösa gängen, ingen vurpa väl?
oki.
va har hänt ? frågar som petter. inte vurpat väll ?
Vi var i kontakt med dom som driver banan men det funkar nog att gå via motorcykelansvarig med.
Nej ingen vurpa bara i tanken.
Vi var i kontakt med dom som driver banan men det funkar nog att gå via motorcykelansvarig med.
Nej ingen vurpa bara i tanken.
Nej då.
Andra orsaker.
oki då får vi kontakta dom . vore trevligt med några körtillfällen för motardåka här i stan tills nästa år.
Petter. nu styr vi upp det här![]()
Dra med Dick på det han var ju med första gången.
tänkte det dra med han också.
vet ju även att det finns fler motardåkare i stan som säkert skulle vilja köra . så intresset borde finnas.
fick du sålt kåtten ?

Ja då den är såld men saknad.
kanske kan hyra en av dina en dag på gokartbanan ?![]()
Det här med gocartbanan låter ju intressant .. Kan man hänga med på Banditen ?? Mt:n är nog sanslöst tung att välta runt på så litet..
dynghögs förbannelse, 6veckors röntgen idag, resultatet är att det krävs ytterliggare 6V innan det börjar likna läkt.
![]()
![]()
Kullen imorrn och ta kort, nån som vill hänga med?
Några bilder från Kullen idag, det blev mkt suddigt men kul va det.
MarQs, dessa är efterbehandlade.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |