Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vaxa pungen? Really? Det kanske är min höga ålder eller inneboende feghet, men det låter obehagligt på gränsen till farligt. Tänk om thai-tjerringen som utför jobbet sliter av dig pungen? VAD SKA DU GÖRA DÅ?!

Vaxa pungen? Really? Det kanske är min höga ålder eller inneboende feghet, men det låter obehagligt på gränsen till farligt. Tänk om thai-tjerringen som utför jobbet sliter av dig pungen? VAD SKA DU GÖRA DÅ?!

Btw så hörde jag att Jerker hade fått hem något supervax, det gick att applicera med handflatan. Värt att kolla upp![]()
vad är det för fel på vanlig silvertejp![]()
Det är förmodligen handkräm, och han försöker inte få bort hår.
Min rakhyvel behöver inte oroa sig, den kommer inte bli utbytt mot en burk vax![]()
Btw så hörde jag att Jerker hade fått hem något supervax, det gick att applicera med handflatan. Värt att kolla upp![]()

Tänkte just säga detsamma, hårborttagning med laser är det som gäller. Vettifan om jag skulle vilja lasra pungen dock.Finns ingen anledning att vaxa ist för raka, eftersom helvetet växer ut lika fort i båda fallen. Laser är grejen har jag förstått.
Ingen här som säljer vax på burk. Har kolla HELA centrumet. O polaren hjälpte mig me remsor. Men jag blev fan bara röd o flammig me hår![]()

Finns ingen anledning att vaxa ist för raka, eftersom helvetet växer ut lika fort i båda fallen. Laser är grejen har jag förstått.
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |