ak4
Ducatista
Jag är less på mitt gips och behöver en personlig assistent!!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jag är less på mitt gips och behöver en personlig assistent!!!!![]()
Det har du ju en redan? Han behöver bara trimmas lite! Mmm. trimma är jag bra påEn av mina bästa egenskaper
Jag vill ju köra med dig tjejen!!! och se nya hojen...=) lyckats på soppatorsk med den med?
![]()
Torsdag e jag upptagen med andra äventyr så onsdag låter som en plan!!!
Onsdag kan jag bara efter fem på kvällen typ... Men det är väl för varmt på dagen ändå så det ska väl funka.. haha
Hoppas på lite svalka när jag kommer hem.....
Gaaah, sitter med ett glas vin i handen och försöker varva ner efter grabbens 5-årskalas..... jag var mycket mera sugen på att gå över till grannen där dottern har möhippa med massa snygga salongsberusade 30-taggare..... sambon var inte alls med på samma idé![]()

Fest. Ont i fötterna.![]()
Jag byter dina fossingar mot min rygg. Just nu tar jag mig fram krypandes, så ömma fossingar är ett "steg" upp...

Jag byter dina fossingar mot min rygg. Just nu tar jag mig fram krypandes, så ömma fossingar är ett "steg" upp...
Gaaah, sitter med ett glas vin i handen och försöker varva ner efter grabbens 5-årskalas..... jag var mycket mera sugen på att gå över till grannen där dottern har möhippa med massa snygga salongsberusade 30-taggare..... sambon var inte alls med på samma idé![]()

)Jag byter dina fossingar mot min rygg. Just nu tar jag mig fram krypandes, så ömma fossingar är ett "steg" upp...

Gang bangad av pryoeleverna på Regeringskansliet igen ?![]()
På DAN lär det ju inte "gå" att köra.....![]()
Du kan va lugnHär ligger det bara mellan 32-36 grader i skugga så du kan nog sätta på dig lite kläder
(10 graders skillnad e ju ändå en del
)
Humm.. vill tjejorna inte ta den fina tjejkörningen på onsdag..?
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |