Skriv-vad-du-vill-tråden

Mmm. trimma är jag bra på;) En av mina bästa egenskaper;) Jag vill ju köra med dig tjejen!!! och se nya hojen...=) lyckats på soppatorsk med den med?;)

Mmm. trimma är jag bra på;) En av mina bästa egenskaper;) Jag vill ju köra med dig tjejen!!! och se nya hojen...=) lyckats på soppatorsk med den med?;)

Määh! :mad: Vi hade ju enats om att det inte var soppatorsk utan ett innovativt sätt att speeddejta en bärgare!

När ryker gipset då? Och när kommer pärlan hem?

Torsdag e jag upptagen med andra äventyr så onsdag låter som en plan!!!

Onsdag kan jag bara efter fem på kvällen typ... Men det är väl för varmt på dagen ändå så det ska väl funka.. haha

Hoppas på lite svalka när jag kommer hem.....

Du kan va lugn :) Här ligger det bara mellan 32-36 grader i skugga så du kan nog sätta på dig lite kläder ;) (10 graders skillnad e ju ändå en del :))

Gaaah, sitter med ett glas vin i handen och försöker varva ner efter grabbens 5-årskalas..... jag var mycket mera sugen på att gå över till grannen där dottern har möhippa med massa snygga salongsberusade 30-taggare..... sambon var inte alls med på samma idé :D

Gaaah, sitter med ett glas vin i handen och försöker varva ner efter grabbens 5-årskalas..... jag var mycket mera sugen på att gå över till grannen där dottern har möhippa med massa snygga salongsberusade 30-taggare..... sambon var inte alls med på samma idé :D

Ohh...femårskalas är som fängelseupplopp minus gängvåldtäkter...:D
Vin? Starksprit, säger en broder som varit i samma sits...:tummenupp

Jag byter dina fossingar mot min rygg. Just nu tar jag mig fram krypandes, så ömma fossingar är ett "steg" upp...

Gang bangad av pryoeleverna på Regeringskansliet igen ?:arsele

Kinkig sambo.. Hon måste ju fatta att hon ska dela med sig juh! :fakta
(Funkar bara åt det hållet, du behöver naturligtvis inte dela med dig av henne! :hihi)

Jag byter dina fossingar mot min rygg. Just nu tar jag mig fram krypandes, så ömma fossingar är ett "steg" upp...

Äh, du är bara gammal och schleten..
Finns en jättebra fix för det.. :kulspruta
:tungan

Gang bangad av pryoeleverna på Regeringskansliet igen ?:arsele

Åh faen, jobbar han där??
Det kan ju förklara varför landet är så åt hlvt som det är då... =)

Fan, jag har varit borta sen i fredags och ni har inte lyckats få ihop mer än 2 ynka sidor med spam... Illa!:fakta:fakta

Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...