Malmö Bike Open 2010

Tydligen så har det gått ett rykte uppe i Orsa på tallhed bike open att Malmö Bike Open skulle ställas in och det är enbart ett falskt rykte, men se till att anmäl er nu o vänta inte till sista dag för det e mycket lättare för arrangörer att planera ifall vi vet hur många vi blir.

Tydligen så har det gått ett rykte uppe i Orsa på tallhed bike open att Malmö Bike Open skulle ställas in och det är enbart ett falskt rykte, men se till att anmäl er nu o vänta inte till sista dag för det e mycket lättare för arrangörer att planera ifall vi vet hur många vi blir.

Samma rykte gick om Orsa på tävlingen i Söderhamn....sorgligt att folk håller på så! Men man ska ju inte lyssna på rykten utan ta reda på allt själv!:tummenupp

Vilket race det kan bli i ProBike klassen där det för tillfället e 2 radfyror o 2 twinnar anmälda ska bli skoj o se vilket som är snabbast att köra med på bana:-)

stans snabbaste hoj

Vilket race det kan bli i ProBike klassen där det för tillfället e 2 radfyror o 2 twinnar anmälda ska bli skoj o se vilket som är snabbast att köra med på bana:-)

var på flygrakan i sjöbo i onsdags. Där var ett hundratal hojar. Det värkade vara en del racers som var sugna på att köra stans snabbaste hoj eftersom där blir pris pengar och vandrings pris

Kan tyvärr inte komma ner för jag hinner inte med det, jobbar borta hela veckan.

Nu är skinställ fixat och allt men jag har knappt kör en mil med hojen surt :gnissla

För endast 500:- så får du va med i någon av gatklasserna fre-sön och kämpa om första priset:tummenupp

hej! vad menas med gatregistrerad(klassiker t.o.m -87)?? besiktigat elr??
gammgixxern skulle behöva luftas :)

hej! vad menas med gatregistrerad(klassiker t.o.m -87)?? besiktigat elr??
gammgixxern skulle behöva luftas :)

den behöver inte vara bisktigad men reggad. det ska inte vara en tävlings hoj .det viktigaste är att den inte är nyare änn 87 är den det fårman köra stans snabbaste. gå in och anmäl dig så löser vi det på plats. det vins plats för alla som vill köra

den behöver inte vara bisktigad men reggad. det ska inte vara en tävlings hoj .det viktigaste är att den inte är nyare änn 87 är den det fårman köra stans snabbaste. gå in och anmäl dig så löser vi det på plats. det vins plats för alla som vill köra

Det står "äldre än 87" här: http://www.srif.se/mbo.htm

Vad är det som gäller?

Min är en -86 så för den delen är det lungt! men kosta på besiktning och förs o sket för några repor är det inte värt!

fressten. är det engångslicens som gäller?? kostar?? giltig körkort o.s.v?

lite dålig info på sidan, dock väldans bra att få svar här :)

Last edited:
Min är en -86 så för den delen är det lungt! men kosta på besiktning och förs o sket för några repor är det inte värt!

fressten. är det engångslicens som gäller?? kostar?? giltig körkort o.s.v?

lite dålig info på sidan, dock väldans bra att få svar här :)

Du får köra 87 års mod och äldre.den behöver inte vara besiktigad men en reggad alltså ingen tävling hoj.vad det gäller körkort ska jag ta reda på.det är endagarslicens som gäller hela helgen.sen tycker jag din attityd är dålig.är det något du undrar så ställ frågan här på forumet så svara jag och Nisse så fort vi kan . vad det kostar står på " srif.se " under malmö bike open reklam bladet står det mer info HÄR

Sorry Robban! inte min mening att ha en dålig attityd! jag lovar att bättra mig och skriva tydligare vad det är jag undrar över:rodnar.....
det jag menade är att,
det för min del kändes onödigt att släpa min motorcykel till bilprovningen betala skatt och försäkring för att köra några repor,

jag har bara höga tankar om er som arrangörer och funktionärer:Bugar,

ang priser så står det inget i anmälan eller inbjudan om vad som gäller för förare som kör med engånslicens eller kostnaden för den!
den kanske rent av ingår i anmälningsavgiften?

M.v.h Nisse

I anmälningsavgiften ingår entre, körning på banan, licens o ett trevligt bemötande från arrangören så du är välkomen:tummenupp Körkort behöver man inte ha för att köra dragracing:yoparty

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!