Samåkning i Mora,Orsa??

Här är en som kör iallafall :)
finns nog en hel del, men jag vet inte vart de håller hus..

Va kul!
Hoppas vi syns på vägarna i sommar och gärna på någon samåkning.

Jag känner inte många alls med mc så det vore kul att lära känna likasinnade häromkring. :)

Vi är ett gäng som brukar ut och åka. Oftast samlas vi på kajen i mora och alla som vill är välkommna att följa med. Vi brukar skriva här om det är nån körning på gång.

Kanske man ska ta hojen hem till byn på semestern i sommar då och hänga med på en körning som omväxling och inte bara nöta bulten hela sommarn.

kanske kan lura med Wirre också :)

Kanske man ska ta hojen hem till byn på semestern i sommar då och hänga med på en körning som omväxling och inte bara nöta bulten hela sommarn.

kanske kan lura med Wirre också :)

Tänkte samma sak!

Ska ta med mig Gixxern till midsommar hade jag tänkt och det vore ju trevligt med lite gruppkörning!

Bor i göteborg, men har släkt i både orsa och mora, planerar under sommaren att ta hojjen upp då. Hade vart kul att träffa lite fler Dalabor där uppe att åka med då!

Har äntligen fått tummen ur och bytt bakdäck och olja så nu är jag redo för en premiärtur den här sommaren :)

Någon som vill med på en sväng imorgon?

Bump!

Ryck upp er ffs!!!

Imorrn är det Mc-Race i Orsa/Tallhed hela dan...se till att vädra alla bågar imorrn!

Samåkning efter kanske?

Skoj har du nå förslag på lämplig mctur?

Ja det beror väl på hur långt man vill åka.
Brukar bara glida runt sjön om jag ska ut på en liten tur. Orsa - Björka och sen över vid Spjutmo och ta den vägen ner mot Mora.

Lite längre så kan man ta Mora - Gesunda - Leksand - Sågmyra - Bjursås - Ingels - Furudal - Orsa.

Roliga vägar i vilket fall :)

Kan eventuellt ta en tur imorgon eftermiddag/kväll om det är någon som är sugen..

dålligt ni skriver här. Finns de någon som har lust att köra vecka 30 ? måndagen blir de mest troligen är på semester i yttermalung men kan ju förflytta sig.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!