Sula in en R1 i en ford express?

Hur lång kan den vara? 4.60-4.70?

Jag har slagit mot trafikstyrelsen hela dagen idag, lite mått att jämföra med...

Min sambos Ford Focus = 4150mm (utgångspunkt för då får jag plats med hojen också eftersom detta är beprövat)

Skodan = 4350mm

Ford Express = 4400mm

Men nu vill jag verkligen ha en pickup, då kan jag ha all skit i garaget ståendes på flaket med.

Nu blir jag dock lite kluven sen du skickade länk på Caddyn...

Undrar vilken som är mest "driftsäker" av VW och Skoda?

Kör man rejsing på bana så är det fullt tillåtet med alla medel att transportera hoj, personligen anser jag att desto fulare lastare desto mer poäng. Därför kommer jag att vinna nästa säsong med sveriges rostigaste (ev skattebefriad) pickup!

VW och Skoda har samma motor, men på något sätt känns VW bättre sammansatt än Skoda. En Skoda känns... som en billig skitbil. Men som sagt, jag anser ändå att Golf Caddy Mk1 är coolare än den senare som bara heter Caddy... Jag har en skitful -88 som ändå inte är särsklit rostig. Golf Mk1-teknik så delar kostar inte mycket.

Fast nu är ju jag helt insnöad på 80-talet så jag skulle vilja ha en Trabant. Trabant pickup... Mmmm
pickup-02.jpg

Jävligt fet pickup alltså!

Jag hade inte tvekat på denna heller:
http://www.blocket.se/trelleborg/Chevrolet_pick_up__3100_27418570.htm?ca=15&w=3

Bara hagelbössan där bak över nackstödet som fattas. Fast lite tacky att köra runt med en 04-R1 där bak, borde ju ha en "old indian" eller liknande. hehe
Uff... Nu börjar det kosta. :D Fast hör inte redneck-stuket hemma lite bättre med en äcklig Cheva från sent 70-tal?

Nåja. Jag ska kanske sälja min nybesiktigade och skattade, äckliga, rollade Golf Caddy. Den rycker när man kör med pyttelite gas och jag börjar bli tokig på vad det kan vara. Det enklaste vore väl förstås att kolla gummit mellan förgasare och insug men mina "skruva-batterier" är slut. Så tjoa till om det skulle vara intressant. Den är så ful så klockorna stannar, så du behöver bara visa kort på den i depån för att vinna pris.

Gonatt!

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back