WUMPSCUT
Ny medlem
Håller på att montera uppfällbar skylt på ninjan nu. Polarna har redan fixat till det. Blir rätt häftigt. Tänkte att det kunde vara kul att se vad tråden får för respons. Har för övrigt några skylthållare över. PM:a vid intresse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ups......bara advokater och poliser hakade på denna tråden.
I vilket fall som har vi fått bra respons på iden i södra sverige och det börjar komma ut en del skyltar här nere. Kom dock ihåg att har man hackat på iden bör man nog inte skaffa en sen heller. Vore ytterst pinsamt. Körså det ryker boys!!!!!![]()
kan lägga till att de finns en eng sida som gör elektriskt uppfällbara regplåtshållare som man via en knappp tex på styret gör att man kan fälla upp/in plåten.
Kan kolla om jag har länken kvar någonstans.
är du snäll!!
Döhh! du MÅSTE hitta den länken!!är du snäll!!
till TS, vill också se bilder!!![]()
Kan nån förklara vitsen med uppfällbar skylt?
här i sverige ser jag ingen nytta med att fälla upp reg skylten.
men i england och andra länder där fartkamrorna fotograferar fordonet bakifrån så kan jag förstå grejen med detta.
här i sverige är det ju så att det är föraren som får böterna av ett fordon vid fortkörning. i andra länder är det ägaransvar tror jag det kallas. skit samma, det är ägaren som får böterna även det ej är han som kör.
I vilket fall som har vi fått bra respons på iden i södra sverige och det börjar komma ut en del skyltar här nere. Kom dock ihåg att har man hackat på iden bör man nog inte skaffa en sen heller. Vore ytterst pinsamt. Körså det ryker boys!!!!!![]()

[YOUTUBE-ID]6hRXB-LzZxU[/YOUTUBE-ID]
Tanken är väl att slippa ha polisen väntades vid adressen där hojen står reggad? Om man nu skulle bryta mot gällande trafikregler vilket ingen här gör.![]()

|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|