Wheeljockey

Billigt i förhållande till släpen dem sålde, 34- respektive 38-tusen kronor. =)

Såg ju supersmidigt ut. Men alldeles för dyrt.

Nej varför skall jag det:va
Tvätta gör jag nästan aldrig heller men smörja kedjan brukar jag göra typ var 5-10e mil men det innan däckvärmarna åker på:tummenupp
Brukar inte stanna och putsa på mcn.

Nej men det var ju inte riktig ordagrant jag menade.

Den är lite och smidig och funkar väl säkert. Men som sagt så är depåstöd bättre...

ett depåstöd från biltema är billigare. har man dessutom mer nytt av, tex när man byter däck.

ett depåstöd från biltema är billigare. har man dessutom mer nytt av, tex när man byter däck.

Den verkar smidig och har man inte så mycket plats i lägenheten så är ju den där mer behändig än ett depåstöd, dock håller jag med om att ett depåstöd har fler fördelar:tummenupp

Men har du testat biltemas depåstöd? Jag har hört och läst om att de ska ge vika mm. pga dålig kvalité... Håller på för fullt och kikar på olika alternativ då jag behöver något för att kunna serva kejda, rengöra mm.

Den verkar smidig och har man inte så mycket plats i lägenheten så är ju den där mer behändig än ett depåstöd, dock håller jag med om att ett depåstöd har fler fördelar:tummenupp

Men har du testat biltemas depåstöd? Jag har hört och läst om att de ska ge vika mm. pga dålig kvalité... Håller på för fullt och kikar på olika alternativ då jag behöver något för att kunna serva kejda, rengöra mm.
har biltemas depåstöd fram å bak. funkar finfint :tummenupp

Det jag läst om dom är att det är framstödet som släpper i svetsfogen och hojen ramlar.

haha fan va fiffigt, ska göra en sådan direkt!
gratis material på jobbet å man slipper sitta å vänta på att telefonen ska ringa. :)

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back