Skriv-vad-du-vill-tråden

Det finns, trots allt vad modern vetenskap hävdar, tillfällen när det ÄR skönt vara på jobbet...Som när kvicksilvret pekar på afrikanska temperaturer ute och luftkonditioneringen står på polarvinter inne. Så jävla gött att komma in och parkera röven i 17 behagliga grader.:tummenupp

Skriver under på det. Kör ju runt på ett gigantiskt kylskåp som jag med jämna mellanrum rumsterar i. :tummenupp
Fast lite jobbigt när jag kör längre sträckor och ACn är så svag som den är. Drar ner rutorna så blåser det halv storm i kajutan. Plastpåsar som ligger löst har en tendens att lämna mej mitt på motorvägarna.

Förövrigt så tittade jag på Kieth Codes Twist of the Wrist idag. jag vill ha hoj! :mad:

DENNA JÄVLA VÄRME... :mad: Vi har 28 grader inomhus just nu... =( Kommer ju aldrig kunna sova juh... Sitter blixtstilla i soffan och SVETTAS! :(

Nyss hemkommen från Öland. Det gick bra! :banana Jag är glad. Det var värt 90 mil motorväg på två dagar :)

Gissa om hon blev överraskad när jag kom? Höll på att skita sig, hon var mer eller mindre på väg från ön när jag dök upp. (Nej, hon visste inte att jag skulle komma.) Vi blev kvar på campingen över natten. :krama

Återigen tack för lyckönskningarna jag fick i tosdags.

:tummenupp kul å höra att det gick bra :)

Messa aldrig när du är på pickalurven!
Jättejobbigt att rätta till.

Jag var nykter. :brinnerup

Men att vara skapligt nyskild (lämnad) kan sätta griller i huvet när saker och ting börjar bli bra igen. Man vågar liksom inte tro att det är sant och vill rycka i handtaget till katapultstolen innan man blir sårad igen.

Bara en sån sak att honan i fråga gärna hängde med och köra på gokartbana två helger i rad vittnar om att det här kan bli bra.

"Bara en sån sak att honan i fråga gärna hängde med och köra på gokartbana två helger i rad vittnar om att det här kan bli bra."

Keeper!!!
Med reservation för ev. fel på processorn som vissa modeller lider av.. :D

Jag håller med dig, jag håller på att smälla av i den här värmen...:huvet

Ja vi hade 32 i skuggan igår och helt vindstilla..

Ska vi pipa till glassfrysen på jobbet och svalka oss? :D

Thyg0d;4842858 Ska vi pipa till glassfrysen på jobbet och svalka oss? :D[/QUOTE skrev:
Vet inte om mitt självförtroende pallar det !:D

Amen fyfan vad det är varmt!!!11:mad: I morse så vaknade jag mer än en timme tidigare än jag behöver bara för att det är så jeffla varmt...
JEFFLA SKITVÄDER!!!!11:mad::mad:

Ja, vore det 30 minus så skulle jag åtminstone få sova... Men hellre runt 18-20 plus så skulle jag vara nöjd!:)

Efter den extremt långa och kalla vintern med meterhöga snövallar, lovade jag mig själv att aldrig mer klaga på värme.
Man får bita sig i tungan :näsblod

Amen fyfan vad det är varmt!!!11:mad: I morse så vaknade jag mer än en timme tidigare än jag behöver bara för att det är så jeffla varmt...
JEFFLA SKITVÄDER!!!!11:mad::mad:

Äsch inte vara sån...
Det är ju MÅÅÅÅNDAAAAG!!!! ;)
Ta en glass vetja.. *asg*

Oh crap den där lär jag ju aldrig höra slutet på... uuuuuuuuups

...Ska nog bjuda mina kollegor på glass idag. För att de var så snälla och inte knorrade när jag var tvungen att dra till Öland hastigt och lustigt i fredags när klockan inte ens slagit 8.

Good things sometimes happen to not so good people.

...Ska nog bjuda mina kollegor på glass idag. För att de var så snälla och inte knorrade när jag var tvungen att dra till Öland hastigt och lustigt i fredags när klockan inte ens slagit 8.

Good things sometimes happen to not so good people.

Men assssåååååå... :behöverglass
Höhö

Mmmm, vanilj, choklad, nougatcrisp, hallon, strössel, kulglass, pinnglass, mjukglass, isglass, sorbet, strutar, våfflor, bägar, tvåliterspaket, halvliterskartonger, chokladrippel, päron, ägglikör, punsch och brainfreeze!

Mmmm, vanilj, choklad, nougatcrisp, hallon, strössel, kulglass, pinnglass, mjukglass, isglass, sorbet, strutar, våfflor, bägar, tvåliterspaket, halvliterskartonger, chokladrippel, päron, ägglikör, punsch och brainfreeze!

Buhääääääääääää...

:ingenglasspåjobbetokanintehandlaförränpåväghemefter19:30

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...