Bromsbelägg för gatubruk till r6-00

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Har nu beställt ett nytt framdäck men behöver också ett set nya bromsbelägg och vill gärna få lite tips.

Bromsbeläggen ska:
-Vara minst lika bra som original.
-Inte käka bromsskivor.

Det är även intressant att veta var de kan införskaffas för en förhållandevis billig peng.

OBS! Biltema är ej aktuellt.

Tack på förhand!

Är det något fel med original från Yamaha?

Det är det iofs inte men hos lelles tar de drygt 600:- och jag kan inte tänka mig att det blir billigare än så hos yamaha center heller.

Vet ni något ställe som säljer de billigare så vore de toppen.

Det är det iofs inte men hos lelles tar de drygt 600:- och jag kan inte tänka mig att det blir billigare än så hos yamaha center heller.

Vet ni något ställe som säljer de billigare så vore de toppen.

Det låter väldigt billigt om det är för båda oken. Kolla så att det inte är SBS-pads de säljer som "original". Då är f-n Biltemas bättre. :D

Köp original.

Prova G-partners, EBC, De har både sintrade och vanliga.

De på Lelles, var det för ett paket?

Ebc's vanliga ligger på 270:-frp för vanliga organiska, ca 400:-/förp för sintrade.

Det låter väldigt billigt om det är för båda oken. Kolla så att det inte är SBS-pads de säljer som "original". Då är f-n Biltemas bättre. :D

Köp original.

Det är original och det är 569kr/ok. Ganska saftigt tycker jag. Skulle va bra och hitta original för åtminstone några hundralappar mindre. Det finns kanske inte?

Det är original och det är 569kr/ok. Ganska saftigt tycker jag. Skulle va bra och hitta original för åtminstone några hundralappar mindre. Det finns kanske inte?

Det låter genast rimligare. Några hundra kr billigare blir svårt. Köp i en butik nära dig så spar du iallafall bensin.:D

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard