Onödigt stora/långa manchestershorts..

  • Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
är något jag vanligtvis inte finner lockande men nu har jag kommit på att det är det ultimata plagget att svansa runt på hoppfältet i mellan/efter hoppning.

Var hittar man sådana? De få jag har sett är alltid för korta och/eller har för finmaskig manchesterreffel.

:mad:
 
Köp ordentliga manchesterbyxor och klipp ner benen till lagom shortslängd?

Sen vill jag gärna höra en mer ingående förklaring till varför det vore det ultimata plagget i just det sammanhanget...:va
 
Köp ordentliga manchesterbyxor och klipp ner benen till lagom shortslängd?

Sen vill jag gärna höra en mer ingående förklaring till varför det vore det ultimata plagget i just det sammanhanget...:va

Antagligen för att det är tyngd i dom så att dom hänger ner sig bra så man ser halva röven och vilka coola kallingar man har...

...eller så är det för att dom är varmare än andra shorts?
 
Det är för att de är mjuka å fina och har stora fickor man kan ha gummisnoddar i utan att fastna med handen när man ska ha ut dem för att byta.
 
Det är för att de är mjuka å fina och har stora fickor man kan ha gummisnoddar i utan att fastna med handen när man ska ha ut dem för att byta.

Ok, men köp bylsiga hellånga byxor och klipp av då:) Problem solved:tummenupp
 
Tjöp en Borat mankini istället.
 
Jag tror han körde på mankinin:hihi
 
På tal om fallskärmshoppning.

Hörde något surrande ljud när jag var ute och skruvade idag.
Kikade ut och ser en sån hanglider (?) med en liten 2-t motor på.
Det såg sjuukt skönt ut att lalla omkring där uppe och uppleva naturen bara. Lär testas!
 
På tal om fallskärmshoppning.

Hörde något surrande ljud när jag var ute och skruvade idag.
Kikade ut och ser en sån hanglider (?) med en liten 2-t motor på.
Det såg sjuukt skönt ut att lalla omkring där uppe och uppleva naturen bara. Lär testas!

Vansinnigt överskattat. Hade en sådan mojäng för några år sedan. Han komma upp i luften och köra en liten bit innan jag bestämde mig för att sälja skiten. Det ser härligt ut från backen men när man hänger i den med en varvande motor precis bakom öronen så försvinner frihetskänslan.
 
Vansinnigt överskattat. Hade en sådan mojäng för några år sedan. Han komma upp i luften och köra en liten bit innan jag bestämde mig för att sälja skiten. Det ser härligt ut från backen men när man hänger i den med en varvande motor precis bakom öronen så försvinner frihetskänslan.

Jä´la skit. :(

Happ, får hålla sig på marken ändå.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top