Psst, jag har inte varit på Biltema på ett bra tag eftersom jag inte bor så nära. Kommer därför inte ihåg vad det står på skyltarna men jag tror på dig.
Däremot och kanske det intressantaste är ju att om jag tar andra Street-belägg av andra fabrikat och kör på bana så funkar dem fullt ut. Det var det viktigaste jag hade att säga bland all text i mitt förra inlägg.
Sedan som jag skrev i mitt första inlägg så kanske de funkar bra för gata men om andra Street-belägg klarar värmen bättre så är de kanske bättre kort att satsa på ändå?![]()
Jag uppfattade det. Att jag prövar med Biltemas denna gång beror mest på att jag efter alla åsikter inte kunde låta bli att prova. Tyckde det var lämligt att prova på mina redan kassa skivor. Är det skit blir det ju bra att byta både skivor och till andra pads när dom tar slut.
Men du köper streetbelägg och klagar på att dom inte funkar efter att du kört bana![]()
Han har väl inte klagat ? TS frågade väl i princip bara om någon annan råkat ut för samma sak. Det var ju dessutom den tredje uppsättning från Biltema det hände på.
Oavsätt om Biltemas är bra eller dåliga till det ena eller andra så vore det intressant att veta hur många som kört med Biltemas och råkat ut för att belägget lossnat i jämförelse med inte råkat ut för det.
Hur faen gör man en poll ? Tex
Har kört med Biltemas pads och belägget lossnat
Har kört med Biltemas pads och belägget har inte lossnat
Med tillägget innan dom måste bytas ut på grund av slitage. Alternativt
ett tredje val
Kör med Biltemas pads och belägget har inte lossnat ännu

Last edited: