SMC Bkk Molanda Järpen/Åre

Scheisse!
Jag fick inte ledigt på fredagen så jag kommer bara kunna vara där lördag och söndag. Men självklart kommer jag isådanafall upp på fredagkväll så jag kan snacka lite skit med er :)
Svegarn: jag ska se om jag kan bygga om lite bak i skåpet så får jag nog med mig din hoj också. Det tar inte många sekunder.

Jag är redo.

IMG_3975_1.jpg

:D

Är det en sådan där BMW???:näsblod

Du har väl brödrosten eller hur!:yoparty
Har inte brödrosten, men ett brännjärn så man kan bränna in KTM i köttet. ;)

Om nu någon missat detta med "helpension" så innebär det att ni har en kvällsmacka som väntar på er när ni kommer till hotellet på torsdag kväll!
Sedan bjuds det på finaste supèn övriga kvällar efter avslutad körning och badande!!:yoparty
Som vanligt så är det frukost på morgonen på hotellet. Och därefter fika för o eftermiddag samt lunch på banan:)

TL Per

aha de låter ju skit bra de =) ses om en vecka !!!

13grader fre
21 grader lör
24 grader sön
Nå slags droppar på sönda, men det är inget vi bryr oss i.

:yoparty

13grader fre
21 grader lör
24 grader sön
Nå slags droppar på sönda, men det är inget vi bryr oss i.

:yoparty

Är det så varmt och solen har lyst lite så lär det inte äns hinna bli fuktigt :tummenupp
Fick fakturorna idag så ska betala ikväll så jag inte står där på lördag morgon i finkostymen och inte får köra...

För er som anmält er sent och inte fått något mail! Kursen startar kl 08.00 med inskrivning och besiktning på både fredag och lördag morgon:tummenupp

Per

För er som anmält er sent och inte fått något mail! Kursen startar kl 08.00 med inskrivning och besiktning på både fredag och lördag morgon:tummenupp

Per

Vi ses på fredag kväll redan :tummenupp
Hoppas ni inte somnat bara när jag dyker upp ca 21:00... Ni kanske sitter med barhäng och snackar skit då? :tummenupp

Skithärliga tre dagar, stort tack till alla som var där. :tummenupp

Skithärliga tre dagar, stort tack till alla som var där. :tummenupp

Stort tack själv!
Jag har riktig redneck idag ÌAF, dom skrattade åt mig när jag kom till jobbet stel, träningsvärk och vill inte vrida på nacken för att det svider :gnissla.
Millan tog ca 600 kort på och bredvid banan, på hotellet och lite varstans.
Ska installera ett väsentlighetsfilter på datorn ikväll...

Skulle bara vilja tacka tjejen med de rosa knäpuckarna. Jag tror du övertygade min sambo att även tjejer kör bana, och snabbt dessutom. Så nu tror jag hon börjar ställa in siktet på att köra ifrån mig. Sitter hemma och kikar på hojar nu, verkar som det blir en R6'a åt henne. Hon fick köra min hoj in i garaget igår när vi lastade av, så hon har nu kört sina första 10m på en motorcykel. I'm so proud :)

Millan tog ca 600 kort på och bredvid banan, på hotellet och lite varstans.
Ska installera ett väsentlighetsfilter på datorn ikväll...

Då lär man knappast vara med på nån bild!:glömdet

Skulle bara vilja tacka tjejen med de rosa knäpuckarna. Jag tror du övertygade min sambo att även tjejer kör bana, och snabbt dessutom. Så nu tror jag hon börjar ställa in siktet på att köra ifrån mig. Sitter hemma och kikar på hojar nu, verkar som det blir en R6'a åt henne. Hon fick köra min hoj in i garaget igår när vi lastade av, så hon har nu kört sina första 10m på en motorcykel. I'm so proud :)

Härligt! Räcker ambulansen då? eller ska hon köpa racebuss precis som min? :yoparty:Bugar:tuttar:banana

Då lär man knappast vara med på nån bild!:glömdet

Härligt! Räcker ambulansen då? eller ska hon köpa racebuss precis som min? :yoparty:Bugar:tuttar:banana

Hehe, som morsan sade när jag snackade med henne: Du måste köpa en större ambulans nu då? :tummenupp
Det blir nog till att sälja ambulansen och köpa en transporter eller någonting isådanafall. Ska bara försöka få henne att förstå att det är köpläge nu på hojar och inte till våren. Hon provkörde min lite mer igår och det gick riktigt bra, hon lär sig fort måste jag säga :)

Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back