Upprop! Teddy till LMS B-race.

Priser på kolvringar har anlänt.

Beställer och betalar i morgon!
Ska jag skicka kolvringarna direkt från Nordgren till Teddy?
PMa i så fall en adress.

När kommer anmälningen för B-Racet upp förresten?
Kommer det paraplytjejer eller får man hålla i paraplyet själv som vanligt?

Priser på kolvringar har anlänt.

Beställer och betalar i morgon!
Ska jag skicka kolvringarna direkt från Nordgren till Teddy?
PMa i så fall en adress.

När kommer anmälningen för B-Racet upp förresten?
Kommer det paraplytjejer eller får man hålla i paraplyet själv som vanligt?
Grymt!
Då uppdaterar vi listan. :)

• Transport, tältplats och boende.
  • Drivmedel (25 l) samt olja till hojen.
  • Glada tillrop
  • Sarkasm
  • Lån av transponder.
  • 2 x kolvringar.

Kvar att fixa är följande.

• Anmälningsavgift.
  • Kostnad tillfällig licens.

Last edited:
Ni är bara för goa. Först och främst tusen tack till Kamikaze Kid för spons med kolvringar. Jag ringde regeringen och förklarade att jag nu blivit sponsrad med ett set kolvringar för att komma till start och då mjuknade t o m hon och godkände bytet till budgetmodell studsmatta och vips har jag 2000 öronmärkta kronor till anmälningsavgift och engångslicens! B-race here I come! :banana :banana :banana

Ni är bara för goa. Först och främst tusen tack till Kamikaze Kid för spons med kolvringar. Jag ringde regeringen och förklarade att jag nu blivit sponsrad med ett set kolvringar för att komma till start och då mjuknade t o m hon och godkände bytet till budgetmodell studsmatta och vips har jag 2000 öronmärkta kronor till anmälningsavgift och engångslicens! B-race here I come! :banana :banana :banana
Wohooo! Fan vad grymt. Hälsa regeringen att vi gillar beslutet gällande studsmatta. :yoparty
När du ändå pratar med henne kan du ju fråga vilken skinka hon föredrar att du tatuerar. :D

Wohooo! Fan vad grymt. Hälsa regeringen att vi gillar beslutet gällande studsmatta. :yoparty
När du ändå pratar med henne kan du ju fråga vilken skinka hon föredrar att du tatuerar. :D

Kan inte alla som kastar in lite få "a piece of your ass" så att säga.
Det finns att köpa tatueringsprylar på Blocket! :tummenupp

Kan inte alla som kastar in lite få "a piece of your ass" så att säga.
Det finns att köpa tatueringsprylar på Blocket! :tummenupp

Men det finns väl ingen människa med förståndet i behåll som skulle tatuera in en sponsors namn på kroppen? Det vore ju VANSINNIGT!

Men det finns väl ingen människa med förståndet i behåll som skulle tatuera in en sponsors namn på kroppen? Det vore ju VANSINNIGT!

Nej men det finns de som gjort det och har själv stoppat en person att tatuera Racarepairs tvärs över torso...

Men om det är som du beskriver ovan så är du ju en aspirant på en skinktatoo! :D

När går detta race av stapeln?
Hade varit kul att se .

Haha!
De va inte så många som fatta den där va? :D

Last edited:
Last edited:
Hej:)

B racet på Sviesta är det mix klasser?
125-400?
600-1000?

125-400 är enda mixklassen. Du kan köra med upp till 400cc 2-takt (RG500 fick dispens härom året) eller 650cc 4-takt 2-cyl eller 800cc 4-takt 1-cyl.

Japp, stort tack! Nordgren ringde t o m personligen och intygade att varorna lagts på lådan. Jag har varit och inspekterat Skatungen hos föräldrarna, nästa vecka påbörjas själva renoveringen. Det sista jag gjorde var att kasta den i sandlådan och ett par småprylar behöver bytas ut, styrhalva, bromsgrepp och fotpinne, annars är det mest skrapmärken. Det ska nog bli bra det här. Nu är studsmattan "Budget" uppställd på landet, barnen skrattar och tjuter ovetandes om att de hoppar pappa till B-race. Det här kan bli precis hur bra som helst!

Japp, stort tack! !

Trevligt.

Själv så kör jag Gott å Blandat, Pizza och friterad mat för att komma i form.
Tjyvröker lite också så jag får upp bra flås.

Ska montera ställbara kamdrev och ändra kamtider samt mappa om den till förbannelse så det går fort rakt fram.
Långa rakor på Sviestad nu för tiden! :näsblod

Ahhh, mysmek,Sedan i fredags har det skruvats Skatunge en timme per kväll, bara basic service, kolvbyte och en ny cylinder, men när man inte monterat ett clip på två år tappar man liksom känslan och då tar det sin lilla tid. Gårdagens övning bestod i att mäta klämspalt, det blev 0,72 på första försöket. Lat som jag är nöjde jag mig med det och skruvade på toplocken med 12 nm. Idag ska det kapas alurör till ny styrhalva. Då det inte fanns några 22 mm stuvbitar på Metallvaruhuset blev det till att köpa 2m rör så nu har jag material till styrhalvor för resten av livet. :)

Bifogat

• DSC-0000335.jpg
    DSC-0000335.jpg
    171.5 KB · Visningar: 95
  • DSC-0000331.jpg
    DSC-0000331.jpg
    140.4 KB · Visningar: 94
*/ ?>
Back